بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس:

پذیرش ۴ شرکت در بورس تهران/۵ شرکت درج نماد شدند

معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۴ شرکت در بورس تهران پذیرش، ۵ شرکت درج و ۷ شرکت عرضه شده ­اند.
کد خبر : ۲۴۵۰۳۹

بازار سرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مجید نوروزی، معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس درخصوص ظرفیت پذیرش شرکت‌ها تا پایان سال در بورس تهران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۴ شرکت در بورس تهران پذیرش، ۵ شرکت درج و ۷ شرکت عرضه شده ­اند.



وی افزود: شرکت­‌های مختلفی جهت عرضه اولیه سهام خود در حال تکمیل مدارک و مستندات مربوطه هستند. این شرکت­‌ها در صنایع متعددی از قبیل پتروشیمی، لیزینگ، آرایشی و بهداشتی، فولاد، تولید گوشت مرغ، سرمایه‌گذاری، سیمان، گروه مالی، تولید برق و ... فعالیت می‌کنند.

نوروزی ادامه داد: یکی از فعالیت ­های اصلی بورس اوراق بهادار تهران، پذیرش انواع اوراق بهادار بوده و سهام شرکت ­ها، اوراق بدهی و صندوق ­های سرمایه­ گذاری قابل معامله برخی از این اوراق هستند.

معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس خاطرنشان کرد: در راستای پذیرش سهام شرکت ­های جدید برنامه‌هایی در دستور کار مدیریت پذیرش و معاونت ناشران و اعضا قرار دارد. ارتباط مناسب و مؤثر با سازمان خصوصی­ سازی و حضور در جلسات این سازمان برای آماده ­سازی شرکت­‌های دولتی مشمول واگذاری به منظور پذیرش، درج و عرضه در بورس اوراق بهادار تهران، یکی از این برنامه‌ها است.

نوروزی گفت:انجام اقدامات لازم در راستای شناسایی آن دسته از شرکت­‌های واجد شرایط عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، به منظور پذیرش، درج و عرضه در بورس اوراق بهادار تهران، همچنین تهیه دستورالعمل رتبه­ بندی مشاوران پذیرش و پیگیری تصویب آن در هیات مدیره بورس تهران در راستای ارتقای کیفی فرایند پذیرش و شناسایی مشاوران برتر از دیگر برنامه‌های در دستور کار مدیریت پذیرش و معاونت ناشران و اعضای شرکت بورس است.

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
نرخ سود بانک‌ها باردیگر از رونق افتاد /جست‌وجوی اقبال در گروه‌های بورسی
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

نرخ سود بانک‌ها باردیگر از رونق افتاد /جست‌وجوی اقبال در گروه‌های بورسی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

سیگنالی با فرمان پیش به سوی صعود

ارسال نظر
نظرات بینندگان
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
لطفا عرضه های اولیه زیاد شود تا همزمان با حرکت اینها، سهامداران متضرر خرید در شاخص 2میلیون، شاهد حرکت این نمادها به فیبوهای بالای خریدشان باشند.