بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
درآمد ماهانه و ریزشی به میزان ۴۸درصد از این فولادی ثبت شد؛

خط صعودی درآمدزایی "فولای"، شکست

خط صعودی درآمدزایی
بیشترین درآمدی که توسط این شرکت "فولادی" طی این ماه به‌دست‌آمده در اختیار «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» بوده و «محصولات تمام کاری شده» نیز در رتبه بعدی قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۴۵۲۶۵

فولاد آلیاژی یزد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد آلیاژی یزد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را که از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمده برابر با ۳۲۶.۱۲۰ میلیون ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز درآمدی بالغ‌بر ۱.۷۱۲ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین سرمایه ثبت شده این شرکت ۱۳۴ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

تغییر هیات مدیره به مجموعه زرفام که دیدگاه توسعه‌ای متناسب به بازار سرمایه خواهند داشت، از اتفاقات مهمی است که در مجمع اخیر برای این شرکت بوقوع پیوست.

فروش همراه با مشارکت مفتول‌کاران به تیمی که تجربه خوبی در صنعت فولاد دارند، می‌تواند آینده فولای را تضمین کند و فروش شرکت که می‌تواند به اندازه ارزش بازار فعلی برسد، که تقریبا در گروه فلزی نمی‌توان سهمی مشابه آن را پیدا کرد.

سود انباشه فعلی شرکت نزدیک ۱۵۰ تومان و با فروش عملیاتی و سود غیر عملیاتی ناشی از فروش مفتولکاران در پایان سال به بالای ۵۵۰ تومان خواهد رسید.

به نظر می‌توان شاهد یک رشد پایدار برای قیمت سهم در یک بازه متناسب زمانی بود. شرکت سیلندر سازی که سال پیش نیز فروخته شد، و فولای همچنان سهامدار آن است، احتمالا سال جاری به سود عملیاتی برسد. 

درآمد‌های شناسایی‌شده "فولای" در تیرماه

روند کسب درآمد فولای+بورس نیوز

بر پایه این گزارش اعلام‎شده، شرکت فولاد آلیاژی یزد در تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با اُفت درآمد ۴۸ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده، همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی شناسایی‌کرده ۱۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشترین درآمدی که توسط این شرکت "فولادی" طی این ماه به‌دست‌آمده در اختیار «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با ۲۰۹.۹۳۷ میلیون ریال بوده و «محصولات تمام کاری شده» نیز در رتبه بعدی قرار گرفته است.

فروش محصولات فولاد آلیاژی یزد در تیرماه

فروش محصولات در تیرماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، فولای در تیرماه توانسته ۱.۴۰۱ تن از محصولات تولیدی خود را به فروش برساند که عمده‌ترین فروش را در بخش «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با ۸۵۸ تن مشاهده می‌کنیم، همچنین میزان درآمدی که فولای در تیرماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۴۲ درصد کاهش فروش را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۷ درصد سیر نزولی را در پیش داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود‌های اعلامی با قیمت‌های کنونی سهم همخوانی ندارد؛

"فولای" و ثبت تعدیل مثبت سودآوری

رشد هفتگی ارزش سهام شرکت‌های معدنی بررسی شد؛

پرواز کامودیتی‌ها به ارزش ۲۳.۱درصد ارزش بورس

بورس نیوز گزارش می‌دهد:

برگزاری مزایده‌ای در فولای 

ارسال نظر