بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
راه اندازی توکن‌ های NFT شرکت Marvel
نخستین مجموعه توکن‌های NFT شرکت Marvel در بازار فروش NFT‌ها به نام VeVe راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : ۲۴۵۳۴۹

توکن های NFT+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مجسمه‌های دیجیتالی مرد عنکبوتی آخر هفته با قیمت هر کدام بین ۴۰ تا ۴۰۰ دلار منتشر می‌شود و انتشار سایر توکن‌های NFT این شرکت اواخر ماه آگوست انجام می‌شود.



وقتی بازار NFT‌ها در اوایل سال جاری رشد عجیبی کرد، شرکت Marvel بلافاصله وارد این بازار نشد، اما سرانجام در ماه ژوئن، اعلام کرد قصد دارد NFT‌ها را از طریق بازار VeVe منتشر کند.

امروز، Marvel و VeVe اعلام کردند که قهرمان پرطرفدار یعنی مرد عنکبوتی، نخستین توکن NFT است که این شرکت تولید می‌کند و پنج کلکسیون مختلف از مرد عنکبوتی (Spider-Man) برای خرید از شنبه ۷ اوت در دسترس مردم قرار می‌گیرد.
قیمت مجموعه‌های دیجیتالی مرد عنکبوتی بین ۴۰ تا ۴۰۰ دلار است؛ که بر اساس تعداد موجود از هر توکن قیمت آن متفاوت است. به عنوان مثال، توکن Amazing Spider-Man برای حداکثر ۳۲۰۰۰ خریدار در دسترس خواهد بود، در حالی که از توکن Ultimate Animated Spider-Man فقط ۱۰۰۰ واحد موجود است.

یک توکن NFT نشان دهنده مالکیت یک دارایی دیجیتالی است که توسط بلاکچین تأیید شده است و می‌تواند به شکل کلیپ ویدئویی، تصویر ثابت، توئیت توکن‌دار یا هر دارایی دیگری باشد. مانند بسیاری از کالکشن‌های دیگر VeVe، این توکن‌های NFT مرد عنکبوتی مجسمه‌های دیجیتال سه بعدی هستند که می‌توانند از همه زوایا مشاهده شوند و به صورت قابل تنظیم توسط کاربران نمایش داده شوند.

مرد عنکبوتی اولین توکنی است که از این مجموعه وارد بازار می‌شود، اما توکن‌های NFT بیشتری در طول ماه آگوست وارد بازار می‌شود.
کمپانی VeVe همچنین یک سری جعبه بلایند از NFT‌های Captain American را در قالب چهره‌های دیجیتالی راه‌اندازی می‌کند. این مجموعه شامل شخصیت‌های استیو راجرز، سام ویلسون، باکی بارنز، جان اف واکر و رد اسکول خواهد بود که هر مجموعه NFT به قیمت ۱۳ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر