بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
تداوم سیر صعودی سود خالص "قشیر" طی دوره ۳ ماهه میاندوره‌ای؛

رشد ۵ درصدی سود انباشته شرکت "قشیر"

رشد ۵ درصدی سود انباشته شرکت
بیشترین درآمد کسب شده قشیر در دوره ٣ ماهه نخست ١۴٠٠ از دستمزد تبدیل به مبلغ ۶ میلیارد و ٣٧٠ میلیون تومان با نرخ ۴٠٠ هزار تومان حاصل شده است.
کد خبر : ۲۴۵۴۳۰

تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری (حسابرسی نشده) با فروش ١٩ میلیارد و ٩٨۴ میلیون تومانی در ۳ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ٨١٠ میلیون تومانی (۴ درصدی) را تجربه کرده است.

بیشترین درآمد کسب شده قشیر در دوره ٣ ماهه نخست ١۴٠٠ از دستمزد تبدیل به مبلغ ۶ میلیارد و ٣٧٠ میلیون تومان با نرخ ۴٠٠ هزار تومان حاصل شده، میزان سود ناخالص تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد ٢ میلیارد و ٨٨١ میلیون تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته ٨٨٨ میلیون تومان (۴۵ درصد) افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید: دیدار سهامداران "قشیر" در آخرین روز تیرماه


روند سود خالص قشیر+بورس نیوز

میزان هزینه‌های مالی این شرکت در دوره ٣ ماهه سال ١۴٠٠ برابر با ۶۶٠ میلیون تومان بوده، سود خالص قشیر به مبلغ ۶۵۵ میلیون تومان اعلام شده که نسبت به همین دوره در سال گذشته ۴٢۵ میلیون تومان (۱۸۴ درصد) افزایش داشته است.

قشیر در ۳ ماهه ابتدایی سال مالی جاری سود انباشته خود را طی این دوره برابر با ١٠ میلیارد و ٩۶٧ میلیون تومان به ثبت رسانده و در سال مالی گذشته ١٠ میلیارد و ۴۴٢ میلیون تومان بوده که شاهد رشد ۵ درصدی این بخش بوده‌ایم.

تسهیلات مالی نیز از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه سال جاری، ١٧ میلیارد و ٨١٧ میلیون تومان بوده و در مقایسه با سال گذشته سال مالی گذشته ۴ درصد افزایش را دی پیش داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دیدار سهامداران
شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد برگزار می کند؛

دیدار سهامداران "قشیر" در آخرین روز تیرماه

این قندی مجوز افزایش نرخ گرفت؛

"قشیر" ۱۰درصد گران کرد

دولتی‌ها در قامت فروشنده؛

سهامداران عمده امروز چه کردند؟

ارسال نظر