بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
خبر خوش برای سهامداران تایرسازان؛

افزایش ۱۵ درصدی قیمت تایر در راه است

افزایش ۱۵ درصدی قیمت تایر در راه است
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر با بیان اینکه پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی قیمت داده شده است، گفت: اینکه اجازه افزایش قیمت آیا از شهریورماه داده خواهد شد یا خیر هنوز مشخص نشده است.
کد خبر : ۲۴۵۴۳۴

افزایش ۱۵ درصدی قیمت تایر در راه است

مصطفی تنها در گفت‌وگو با بورس نیوز از افزایش قیمت لاستیک خبر داد و اظهار کرد: نرخ گذاری لاستیک به این صنعت واگذار شده، اما سازمان حمایت بر آن نظارت خواهد داشت.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر با بیان اینکه از پاییز سال گذشته، افزایش قیمت جدیدی در لاستیک نداشتیم، افزود: پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی قیمت داده شده است و منتظر اعلام آن هستیم.

وی گفت: البته اینکه اجازه افزایش قیمت آیا از شهریورماه داده خواهد شد یا خیر هنوز مشخص نشده است.

تنها بیان کرد: افزایش مولفه‌های تولید از جمله قیمت مواد اولیه مشکلاتی را به وجود آورده و در این شرایط تولید برای کارخانه‌ها به صرفه نخواهد بود.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر درباره اینکه آیا بازار کشش افزایش قیمت جدید را خواهد داشت خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید تولیدکنندگان برای اینکه بتوانند تولید خود را حفظ کنند ناچار به افزایش قیمت هستند، زمانی که کشور با تورم مواجه است این تورم بر همه بخش‌ها اثرگذار خواهد بود و صنعت تایر نیز از این امر مستثنی نیست.

تنها درباره وضعیت تولید تایر گفت: تولید در وضعیت خوبی قرار دارد فقط طی ماه‌های گذشته در بخش تایر‌های رادیال برای خودرو‌های مشکلاتی وجود داشت که در حال حاضر برطرف شده است.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر بیان کرد: طرح‌هایی برای افزایش تولید تایر وجود دارد که در صورت راه اندازی می‌تواند نیاز کشور را تا حدودی برطرف کند.


بیشتر بخوانید:

تداوم رشد تولید و فروش تایرسازان در قرن جدید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۴ صنعتی جذاب تا پایان سال
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

۴ صنعتی جذاب تا پایان سال

تداوم رشد تولید و فروش تایرسازان در قرن جدید
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تداوم رشد تولید و فروش تایرسازان در قرن جدید

ارسال نظر