بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری؛

شناسایی سود خالص ۴۶۳ میلیارد تومانی "مدیریت"

شناسایی سود خالص ۴۶۳ میلیارد تومانی
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سودآوری شرکت رشد چشمگیری داشته و ۶۶۰ میلیارد تومان سود خالص را در سال ۹۹ به ارمغان آورده و در ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ نیز سود خالص شرکت ۴۶۳ میلیارد تومان شناسایی شده است.
کد خبر : ۲۴۵۴۶۱

عرضه اولیه در فرابورس+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مهدی عظیمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در آستانه عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام این شرکت در بازار اول فرابورس در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه اظهار کرد: امیدواریم فردا عرضه خوبی برای صیانت از حقوق بازنشستگان داشته باشیم، این شرکت با سرمایه ۱۰۰ میلیون ریال در سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۹۱ در سازمان بورس به عنوان نهاد مالی ثبت شد.



وی افزود: این شرکت در اسفندماه سال ۱۳۹۹ به عنوان شصت و هفتمین شرکت در بازار اول پذیرش شد. چشم انداز سال آتی این شرکت تبدیل شدن به مهمترین بازوی اجرایی صندوق بازنشستگی کشوری در بازار سرمایه است.

عظیمی با اشاره به اینکه سرمایه شرکت طی سه مرحله از ۱۰ میلیارد تومان به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده، خاطرنشان کرد: سودآوری شرکت رشد چشمگیری داشته و ۶۶۰ میلیارد تومان سود خالص را در سال ۹۹ به ارمغان آورده و در ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ نیز سود خالص شرکت ۴۶۳ میلیارد تومان شناسایی شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۹۸ درصد از دارایی‌های شرکت، دارایی‌های جاری بوده و عمده سرمایه‌گذاری شرکت را نیز سهام بورسی به خود اختصاص داده که در این میان بیشترین ارزش پرتفوی بورسی شرکت را نیز نمادهای "فملی"، "البرز" و "فولاد" در اختيار گرفته‌اند.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اطلاعیه شرکت فرابورس؛

"فغدیر" در فرابورس درج شد

با اعلام از سوی شرکت فرابورس؛

"فرود" در بازار دوم فرابورس درج شد

نماد معاملاتی
طی اطلاعیه ای از سوی فرابورس ایران؛

نماد معاملاتی "بهیر" در بازار پایه درج شد

در شرکت فرابورس ایران درج شد؛

"حشکوه" تازه وارد فرابورس در بازار پایه

ارسال نظر