بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
روز گذشته در مراسمی تفاهم نامه جامع همکاری میان دو نهاد مالی بازار سرمایه، شرکت سبدگردان هدف و کارگزاری بانک رفاه کارگران امضا شد.
کد خبر : ۲۴۵۶۳۹

سبدگردان هدف+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در این مراسم که به میزبانی شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران برگزار شد؛ مدیران عامل این دوشرکت ضمن بررسی شرایط بازار سرمایه و افق های پیش روی این بازار در آینده، با اذعان به ظرفیت‌های پویای دو شرکت در زمینه پاسخگویی به نیازهای مشتریان و توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری مولد وسودآور در بازار سرمایه، شرایط همکاری دوجانبه در راستای اهداف دو شرکت را مورد بررسی قرار دادند.



در این تفاهمنامه شرکت سبدگردان هدف با بهره گیری از توان علمی و تحلیلی کارشناسان خود در شبکه تحلیل جامع هدف در کنار افتتاح حساب و انجام معاملات مشتریان خود در کارگزاری بانک رفاه کارگران، نسبت به ارائه خدمات تحلیلی ومدیریت دارایی در این همکاری د وجانبه اقدام می نماید.

همچنین کارگزاری بانک رفاه کارگران در این تفاهمنامه با در اختیار دادن زیرساخت‌های معاملاتی و اعتباری برای مشتریان شرکت سبدگردان هدف به همکاری در قالب این تفاهمنامه اقدام می‌کند.

دو حوزه فعالیتِ قبولی سمت در ابزارهای و نهادهای مالی تقاضا شده از طرف دو شرکت نزد سازمان بورس اواق بهادار و آموزش کارکنان، مشتریان و عموم مردم از مهمترین محور های تفاهمنامه دو شرکت بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس جمهور بساط قیمت گذاری دستوری را برچیند
رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

رئیس جمهور بساط قیمت گذاری دستوری را برچیند

مهم‌ترین طرح برون رفت از شرایط فرسایشی فعلی
رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف پیشنهاد داد:

مهم‌ترین طرح برون رفت از شرایط فرسایشی فعلی "بورس"

ارسال نظر