بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
چشم انداز بازار‌های جهانی برای هفته آینده
هفته آینده، یک هفته نسبتا شلوغ است. یک جلسه مهم از بانک مرکزی نیوزلند و طوفانی از داده‌های اقتصادی می‌تواند نوسانات مطلوبی را برای معامله‌گران کوتاه‌مدت ایجاد کند.
کد خبر : ۲۴۵۶۴۰

بازارهای جهانی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، هفته آینده، یک هفته نسبتا شلوغ است. یک جلسه مهم از بانک مرکزی نیوزلند و طوفانی از داده‌های اقتصادی می‌تواند نوسانات مطلوبی را برای معامله‌گران کوتاه‌مدت ایجاد کند.



در همین حال، صورت جلسه فدرال رزرو نیز هفته آینده منتشر خواهد شد. در صورتی که باز هم سیگنال عادی‌سازی سیاست‌ها از این صورت جلسه دریافت شود، می‌توان منتظر افزایش قیمت دلار بود.

در ایالات متحده، با آخرین آمار خرده فروشی و سخنرانی پاول، رئیس فدرال رزرو در روز سه‌شنبه، روند بازار مشخص میشود. سپس روز چهارشنبه بانک مرکزی صورت جلسه ماه ژوئیه را منتشر می‌کند، جایی که نشان می‌دهد اقتصاد ایالات متحده چه میزان پیشرفت کرده و چه زمان کاهش سیاست‌های فوق العاده آغاز می‌شود.

 به احتمال زیاد صورتجلسه ماه ژوئیه، زمینه را برای اعلام رسمی تیپرینگ در ماه‌های آینده فراهم می‌کند. با این حال، اینکه تیپرینگ در ماه سپتامبر اعلام شود یا دسامبر، چندان برای دلار اهمیت ندارد.

 همچنین در این هفته انبوهی از آمار در انگلستان منتشر می‌شود. آمار اشتغال ماه ژوئن در روز سه شنبه، آمار تورم ماه ژوئیه در روز چهارشنبه و آمار خرده فروشی ژوئیه در روز جمعه منتشر خواهد شد.

در استرالیا، صورتجلسه آخرین جلسه بانک مرکزی روز سه‌شنبه منتشر می‌شود. همچنین روز چهارشنبه، آمار رشد دستمزد برای سه ماهه دوم و روز پنجشنبه آمار ماهانه اشتغال برای ماه ژوئیه منتشر خواهد شد.

 در کانادا، آمار تورم و خرده فروشی ماه ژوئیه به ترتیب در روز‌های چهارشنبه و جمعه منتشر می‌شود. این کشور از نرخ واکسیناسیون بسیار بالایی برخوردار است و اقتصاد به خوبی در حال رشد است.

در ژاپن، آمار تولید ناخالص داخلی روز دوشنبه منتشر می‌شود اقتصاد این کشور هنوز با مشکل مواجه است و بخش اعظمی از کشور در حالت اضطراری قرار دارد.

در همین حال، در چین داده‌های ماهانه خرده فروشی، تولیدات صنعتی و سرمایه‌گذاری دارایی‌های ثابت برای ماه ژوئیه همگی روز دوشنبه منتشر می‌شوند.

در پایان، تولید ناخالص داخلی منطقه یورو برای سه ماهه دوم روز سه‌شنبه منتشر می‌شود. البته این آمار بازبینی ثانویه است و بازار چندان اهمیتی به آن نمی‌دهد.

منبع:تحلیل بازار سرمایه

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رمرارزها جایگاهی در بازار سرمایه ندارند
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

رمرارزها جایگاهی در بازار سرمایه ندارند

در مجمع شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان؛

"پترول"۴۰ تومان سود تقسیم کرد

ارسال نظر