بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
جمعی از فعالان بازار سرمایه با صدور بیانیه‌ای با تقدیر از اقدام رئیس جمهوری در معرفی دکتر خاندوزی به عنوان وزیر اقتصاد از این انتخاب به عنوان گامی بلند در حمایت از بازار سرمایه یاد کردند.
کد خبر : ۲۴۵۷۴۱

به گزارش بورس نیوز،جمعی از فعالان بازار سرمایه با صدور بیانیه‌ای با تقدیر از اقدام رئیس جمهوری در معرفی دکتر خاندوزی به عنوان وزیر اقتصاد از این انتخاب به عنوان گامی بلند در حمایت از بازار سرمایه یاد کردند.


در این بیانیه آمده است:

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و رای قاطع ملت به جناب آیت الله رئیسی موجی از امیدواری را در مورد حل مشکلات و مسایل انباشته شده به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد کرده است بر کسی پوشیده نیست که دولت جدید وارث شرایطی تاسف بار از مشکلات ریز و درشت اقتصادی است که حل آن‌ها نیازمند تلاش شبانه روزی هیات دولت جدید خواهد بود. در این شرایط اعلام نام دکتر احسان خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد موجی از امیدواری‌ها را در میان فعالان بازار سرمایه ایجاد کرده است. اقتصاد دانی جوان با سابقه حضور پیوسته در مراکز تصمیم سازی و مطالعاتی از جمله مدیر کلی بخش اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و پس از آن نیابت کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سبب شده است ایشان اشراف کامل و جامعی به مسایل و مشکلات اقتصادی ایران اسلامی داشته باشند.
طرح برخی از برنامه‌های دکتر خاندوزی برای کمک و ارتقا بازار سرمایه از جمله اصلاح ساختار سازمان بورس، حمایت از شفاف سازی و رشد شفافیت اطلاعات، رشد و توسعه صندوق تثبیت، مقابله با قیمت گذاری دستوری و ایجاد شورای ثبات مالی در کشور موجب شده است ایشان وزیری مناسب برای حفظ ارزش و بسط بازار سرمایه باشد اینجانبان امضا کنندگان این بیانیه با اعلام حمایت از انتخاب شایسته رئیس جمهوری در معرفی دکتر خاندوزی به عنوان وزیر اقتصاد، خواهان رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان پشتوانه‌ای اطمینان بخش برای شروع دوره‌ای جدید در اقتصاد کشور و تلاش مستمر آتی برای رفع مشکلات هستیم.

همچنین امیدواریم جناب دکتر خاندوزی در دوره وزارت پیش روی با اهمیت دهی به ثبات مدیریتی بازار سرمایه زمینه تکمیل برنامه‌های درجریان بازار سرمایه به ویژه در رفع مشکلات قدیمی بازار سرمایه را فراهم نمایند. فعالان بازارسرمایه امیدوارن دوره وزارت جناب دکتر خاندوزی همچون گذشته توام با رایزنی و مشورت با کلیه فعالان اقتصاد کشور باهدف نیل به کم هزینه‌ترین تصمیمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشد.

عظیم ثابت، حسین خزلی، حیدر سلیتی، ابوالقاسم آقادوست، کامیار فراهانی، همایون دارابی، امیر سیدی، علیرضا کیان، نوید خاندوزی، سینا سلیمانی، بهزاد صمدی، سعید مشکانی، ولید هلالات، وحید حسینی، مهرداد خالقی، جلال روحی، حسین زمانی درمزاری، بهنام صمدی، امید تهذیبی، مهدی عبدالعلی زاده

اشتراک گذاری :
ارسال نظر