بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
خوراک دام پارس در تیرماه کاهش درآمد ۵۹ درصدی داشت؛

کاهش فروش "غدام" در تیرماه سال جاری

کاهش فروش
میزان درآمد‌های غدام در خردادماه رشد قابل توجهی را از خود بر جای گذاشت اما؛ در تیرماه نتوانست این روند را ادامه دهد و با کاهش ۵۹ درصدی مواجه شده است.
کد خبر : ۲۴۵۷۶۵

خوراک دام پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت خوراک دام پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری میزان درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۵۳.۳۷۱ میلیون ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۰) تا تیرماه سال جاری نیز میزان درآمد‌های این شرکت برابر با ۳۳۸.۴۶۱ میلیون ریال اعلام‌شده، میزان سرمایه‌‎های "غدام" طی این دوره ۶۰ میلیارد ریال گزارش‌شده و همچنین تمام درآمدی که این شرکت به دست آورده از محل فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

عملکرد ماهانه غدام+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده خوراک دام پارس

روند کسب درآمد غدام+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که خوراک دام پارس در تیرماه از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته ۵۹ درصد اُفت را به دنبال داشته و میزان درآمد‌های این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز با رشد ۱۰ درصدی روبه‌رو بوده، بیشترین میزان درآمدی که غدام در این ماه به دست آورده از محل فروش محصول «دان مرغ» با ۳۱.۳۷۸ میلیون ریال بوده که با کاهش نرخ ۳ درصدی مواجه بوده است.


بیشتر بخوانید: «کباب غاز» آرزوی سهامداران "غدام"


همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید میزان درآمد‌های غدام در خردادماه رشد قالب توجهی از خود بر جای گذاشت اما؛ در تیرماه نتوانست این روند را ادامه دهد و با کاهش ۵۹ درصدی مواجه شده است.

فروش محصولات غدام در تیرماه

روند تولید و فروش خوراک دام پارس+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات خوراک دام پارس در تیرماه به میزان ۸۷۳ تن اعلام‌شده که با کاهش ۶۲ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده، همچنین میزان فروش محصولات از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه برابر با ۵.۳۸۰ تن گزارش‌شده که با اُفت ۴۳ درصدی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

از ابتدای سال مالی تا تیرماه بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «دان مرغ» با ۲.۶۹۱ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۶۹ درصد کاهش را به همراه داشته است.

میزان تولید محصولات شرکت خوراک دام پارس در تیرماه ۸۴۶ تن گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته ۶۴ درصد افزایش پیداکرده، بیشترین میزان تولید محصول در این دوره به «دان مرغ» با ۴۱۸ تن اختصاص‌یافته، همچنین میزان تولید این محصول از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه ۲.۷۲۸ تن اعلام‌شده که در مقایسه با سال گذشته ۷۰ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سیر نزولی ۵۰ درصدی فروش
سقوط آزاد فروش این "دانه‌فروش" از شهریورماه ؛

سیر نزولی ۵۰ درصدی فروش "غدام"

سود تنها ۹۸میلیارد ریالی
نسبت قیمت به سودآوری شرکت به بیش از ۲۰۰ واحد رسید؛

سود تنها ۹۸میلیارد ریالی "غدام" در برابر ارزش بازار ۲۴.۷۰۰میلیارد ریالی

قیمت گذاری هر کیلو "دان مرغ" معادل "پسته"؛

جابه جایی مرز‌های علوم سرمایه گذاری توسط سهامداران "غدام"

ارسال نظر