بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
رشد ۷۳درصدی درآمد‌های این روانکار ثبت شد؛

فروش "شرانل" روند صعودی گرفت

فروش
طی این دوره یک‌ماهه درآمد‌های "شرانل" از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که سهم بازار داخلی برابر با ۴.۳۵۵ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۵۸۷۷

نفت ایرانول+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت ایرانول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک ماهه را برابر با ۵.۴۹۲ میلیارد ریال اعلام کرده و توانسته مقدار درآمد شناسایی‌شده خود در ابتدای سال مالی تاکنون را مبلغی بالغ‌بر ۲۱.۹۰۴ میلیارد ریال به ثبت برساند و مقدار سرمایه ثبت‌شده این شرکت روانکار برابر با ۲ هزار میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه شرانل+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "شرانل"

روند کسب درآمد شرانل+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمد‌های ثبت‌شده نفت ایرانول در تیرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد ۷۳ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، همچنین طی این دوره یک‌ماهه درآمد‌های "شرانل" از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که سهم بازار داخلی برابر با ۴.۳۵۵ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: رشد ۸۱درصدی فروش "شرانل"


بیشترین میزان درآمد نفت ایرانول در چهارمین ماه از سال مالی ۱۴۰۰ در اختیار «روغن موتور دیزلی» با ۹۷۳.۰۹۲ میلیون ریال بوده و پس از آن بخش «روغن موتور بنزینی» با ۸۰۱.۸۲۰ میلیون ریال بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده را به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات "شرانل" در تیرماه ۱۴۰۰

فروش محصولات نفت ایرانول+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت نفت ایرانول در تیرماه سال جاری میزان فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره را برابر با ۴۰.۵۰۶ مترمکعب اعلام کرده که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد اُفت فروش را شاهد بوده، همچنین بیشترین محصول فروش رفته نفت ایرانول «سایر» و «روغن پایه» با ۶.۶۵۲ مترمکعب بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حضور ۸۶درصدی سهامداران
شرکت نفت ایران اعلام کرد؛

حضور ۸۶درصدی سهامداران "شرانل"

آیا تغییرات احتمالی نرخ دلار معادلات سودآوری را برهم میزند؟

"شرانل" و پایانی خوش در سال ۱۳۹۹

رشد ۸۱درصدی فروش
فروردینی که برای این روانکار واقعا بهار بود؛

رشد ۸۱درصدی فروش "شرانل"

ارسال نظر