بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد خبر : ۲۴۵۹۳۳

ماهی دودی مستاجران برای دلاریون در حیاط دولت

به گزارش بورس‌نیوز، اسباب‌کشی در حیاط پاستور همراه شده با ورود مستاجر جدید و گویا مستاجر قدیمی وسایل قدیمی را می‌سوزاند و این دود باعث شده معامله‌گران دلار، ماهی‌های خود را روی این آتش دودی و کباب می‌کنند؛ دلار ۲۷ هزار تومانی تنها با ذائقه دلالان بزرگ این ارز خوش می‌آید نه هیچ فرد دیگر!

بانک مرکزی نیز تا ورود رئیس جدید دست‌های خود را بالا برده و منتظر نشسته تا معجزه‌ای چنگ‌های دلار را از گلوی ریال بردارد زیرا، توسل تنها کاری هست که اهالی بانک مرکزی تاکنون انجام داده‌اند.

آخرین بروزرسانی نرخ ارز امروز در صرافی بانک ملی خرید دلار را ۲۵ هزار و ۴۰۸ تومان و فروش نیز ۲۵ هزار و ۹۲۱ تومان ارزش‌گذاری کرده بود.

تابلویی که بدون تغییر ماند

امروز و فردا طلافروشی‌ها و اهل سکه، تعطیل شدند و خرید و فروش بازی نوسان را فعلا تعطیل کردند و تابلوی پاک نشده آن‌ها در مغازه‌ها، کماکان نرخ‌های دیروز را نمایش می‌دهد اما؛ بازار‌های جهانی حاکی از آن بوده که انس جهانی عقب‌گرد کرده و نزدیک به ۵ واحد کاهش داشته تا طلا پس از ۲هفته زردی در بازار‌های موازی به سطح ۱۷۸۰ دلاری فروکش کند.

اوپک یا شیوخ، دست روی دست منتظر نوسان!

بشکه‌های نفت در بازار‌های جهانی در پایان معاملات خود باردیگر نوسان را چالش خود دید تا در برای رسیدن دوباره به مرز ۷۰دلاری بی‌تابی کند.

حال باید شرایطی را متصور شد که اهالی شیخ‌نشین خلیج فارس و دیگر اوپکی‌ها خواهان ایفای نقش برای فروش در فصول سرد سال هستند یا خیر.

از شرق تا غرب

بالاخره پس از چند روز ریزش، کمی معامله‌گران‌خود را امیدوار کردند و طعم صعود را زیر زبان اهالی این‌ بازار‌ها آوردند؛ Nikkei توانست با ۱۶۱واحد و بورس شانگهای۳۸.۳واحد رشد را به خود دیدند و‌البته از سوی دیگر، داوجونز نیز مانند روز گذشته، ۸۱ واحد نزول را به خود دید.

رمزارز‌ها قرمزپوش شد/ سقوط ۴درصدی اتریوم

در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه، تمام رمزارز‌های اصلی در محدوده قرمز قرار گرفتند.

ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ۱.۸۸تریلیون دلار است که ۴.۶۳درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

بیت‌کوین با بیش از ۲درصد افت به قیمت ۴۵هزار و ۴۶دلار، و اتریوم با سقوط بیش از ۴درصد به قیمت ۳هزار و ۴۴دلار معامله می‌شود.

سایر رمزارز‌های مشهور مانند دوج‌کوین، ریپل و کاردانو نیز شاهد افت قیمت بودند و در محدوده قرمز قرار گرفتند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مقایسه ظرفیت اسمی، درآمد فروش و سودآوری پتروشیمی های ایران
نگاهی جامع به صنعت پتروشیمی در ایران و جهان(بخش دوم)

مقایسه ظرفیت اسمی، درآمد فروش و سودآوری پتروشیمی های ایران

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بورس در مسیر بازگشت اعتماد

بهترین استراتژی سرمایه گذاری در بازار سرمایه
مدیر سرمایه گذاری شرکت تحلیلگر امید در گفتگو با بورس نیوز تشریح کرد:

بهترین استراتژی سرمایه گذاری در بازار سرمایه

ارسال نظر