بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
افزایش ۱۷۸درصدی درآمد سالانه پتروشیمی امیرکبیر/
پتروشیمی امیر کبیر با رشد مناسب درآمد نسبت به سال گذشته مواجه بوده و در ۳ ماه گذشته نیز با رشد روند صعودی مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۴۵۹۴۳

پتروشیمی امیرکبیر + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی امیرکبیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را که متشکل از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی بوده بالغ‌بر ۲۱ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال ارائه کرده است.

پتروشیمی امیرکبیر از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز درآمد‌های شناسایی‌شده را برابر با ۷۸ هزار و ۵۵ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین "شکبیر" سرمایه ثبت‌شده خود را به میزان ۳ هزار ۶۰۰ میلیارد ریال گزارش کرده است.

عملکرد ماهانه پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

درآمد‌های حاصل‌شده پتروشیمی امیرکبیر

روند کسب درآمدهای شکبیر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمد‌هایی که "شکبیر" در تیرماه از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۵۴ درصد رشد را شاهد بوده، همچنین میزان درآمدی که "شکبیر" از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ثبت کرده نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۷۸ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین میزان درامدی که پتروشیمی امیرکبیر به دست آورده از فروش محصولات در بازار خارجی با ۱۲.۰۶۲ میلیارد ریال بوده و بیشترین سهم درآمد حاصل‌شده را «پلی اتیلن سبک صادراتی» با ۸ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید: رشد ۳۱۲درصدی سود خالص "شکبیر" نسبت به سه ماهه سال ۹۹


همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، پتروشیمی امیر کبیر با رشد مناسب درآمد نسبت به سال گذشته مواجه بوده و در ۳ ماه گذشته نیز با رشد روند صعودی مواجه بوده است.

مجموع فروش محصولات تولیدی پتروشیمی امیرکبیر در تیرماه برابر با ۹۹.۹۲۲ تن بوده که بیشترین سهم فروش محصولات را در بخش فروش صادراتی با ۵۰.۵۸۱ تن مشاهده شده، همچنین بیشترین میزان فروش محصول در بخش صادراتی را «پلی تیلن سبک صادراتی» با ۳۳.۸۰۴ تن در اختیار داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد ۱۱۹ درصدی
عملکرد اردیبهشت‌ماه این پتروشیمی بررسی شد؛

افزایش درآمد ۱۱۹ درصدی "شکبیر"/ عرضه‌ها به ۷۵هزار تن رسید

افزایش میزان فروش
تقاضای ۱.۸۷۰ تنی برای این پتروشیمی ثبت شد؛

افزایش میزان فروش "شکبیر" در بورس کالا

تحول اساسی در سودآوری
رشد بیش از ۱.۰۰۰ درصدی شکبیر در سال ۱۳۹۹؛

تحول اساسی در سودآوری "شکبیر"/ رشد محسوس حاشیه سود عملیاتی

عرضه۲.۴۵۰ تن پلی‌اتیلن سنگین
افت نرخ فروش محصولات پتروشیمی امیرکبیر در بورس کالا؛

عرضه۲.۴۵۰ تن پلی‌اتیلن سنگین "شکبیر"

ارسال نظر