بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کسب درآمد دلاری با یادگیری وردپرس
وردپرس به عنوان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا، یکی از بهترین ابزار‌ها برای کسب درآمد آنلاین محسوب می‌شود.
کد خبر : ۲۴۵۹۵۶

کسب درآمد دلاری با یادگیری وردپرس

به گزارش بورس نیوز، آیا تا به حال به کسب درآمد نامحدوداز طریق وردپرس فکر کرده اید؟ امروزه با افزایش قیمت دلار و ارزش گذاری کالاها، اقلام مورد استفاده ما در زندگی روزمره عملا با دلار مشخص می‌شوند. از این رو می‌توانیم با کسب درآمد دلاری، اثرات تورم بر زندگیمان را کاهش دهیم.

وردپرس به عنوان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا، یکی از بهترین ابزار‌ها برای کسب درآمد آنلاین محسوب می‌شود. بنابر مطالعات صورت گرفته، بیش از ۳۰ درصد از کل سایت‌های دنیا و بالغ بر ۲۸ درصد فروشگاه‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند؛ بنابراین اگر شما هم دوست دارید از وردپرس به صورت دلاری کسب درآمد کنید، در ادامه همراه ما باشید.

روش‌های کسب درآمد از طریق وردپرس

برای کسب درآمد دلاری از طریق وردپرس، روش‌های مختلفی وجود دارد. شما نیز می‌توانید به راحتی با استفاده از این روش‌ها و با تلاش و یادگیری به کسب درآمد بپردازید. 

۱. ساخت و فروش افزونه

هزاران پلاگین وردپرس به صورت رایگان و غیر رایگان برای دسترسی بیشتر کاربران به امکانات مورد نیاز آن‌ها وجود دارد. مثلا برای ایجاد فروشگاه و فروش محصولات، نیاز به افزونه‌ای است تا این کار را برای ما انجام دهد.

افزونه ووکامرس که یکی از بهترین افزونه‌های فروشگاه ساز وردپرس است، این امکان را برای ما فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید از افزونه فیلتر محصولات ووکامرس و نمونه‌های دیگر آن در سایت ژاکت بهره‌مند شوید.

در این راستا شما نیز می‌توانید با ساخت یک پلاگین (پلاگینی که افراد را به خرید ترغیب کند) برای حل مشکلات کاربران، راه خود را برای کسب درآمد دلاری از وردپرس پیدا کنید.

همچنین برای موفقیت بیشتر در فروش پلاگین خود، از تمرکز آن افزونه بر روی یک نیاز مشخص مطمئن شوید. یکی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه افزونه CommentLuv محسوب می‌شود. این پلاگین با از بین بردن اسپم‌ها در بخش نظرات، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. نسخه رایگان این افزونه در سراسر دنیا بیشتر از ۷۵۰ هزار کاربر را به خود جذب کرده است. توسعه‌دهنده این افزونه با امکان افزایش قابلیت‌های آن در نسخه پرمیوم، نسخه توسعه یافته‌ی آن را منتشر کرده و از آن درآمدزایی بسیاری می‌کند.

شما می‌توانید با ساخت افزونه‌ی خود و فروش آن در سایت ژاکت، به کسب درآمد در این زمینه بپردازید. توجه داشته باشید که برای ساخت افزونه وردپرس، می‌بایست از تسلط کافی بر روی برنامه نویسی PHP برخوردار باشید و یا افرادی را پیدا کنید که تسلط انجام این کار را داشته باشند.

۲. طراحی قالب در وردپرس

اگر توسعه‌دهنده وب سایت هستید و یا از دانش طراحی سایت برخوردارید، می‌توانید به راحتی با توسعه قالب‌های وردپرس درآمد کسب کنید. برای طراحی قالب‌های وردپرس به دانش کدنویسی در حد پیشرفته نیاز ندارید، اما باید به خوبی از هدف و نیاز مشتری خود آگاهی داشته باشید تا موفق به جذب افراد بیشتری در این زمینه شوید.

در صورتی که یک توسعه‌دهنده اهر هستید، می‌توانید به ارائه‌ی خدمات شخصی سازی قالب در وردپرس بپردازید.

بسیاری از کاربران وردپرس قادر به نصب قالب هستند (یا این کار را از طریق سرویس میزبانی خود انجام می‌دهند)، اما همه افراد از مهارت فنی برای تغییر چیدمان صفحه ها، انواع پست سفارشی و ... برخوردار نیستند. شما می‌توانید خدمات خود را در این زمینه با قیمتی مناسب به کاربران ارائه دهید.
در ضمن می‌توانید قالب‌های خود را در سایت ژاکت به فروش برسانید. علاوه بر این نیز می‌توانید همانند افزونه ها، به صورت آزادانه و یا با مشارکت در پروژه‌های دیگر، پول بیشتری به دست آورید.

۳. طراحی سایت با وردپرس

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد آنلاین، طراحی سایت است. در حال حاضر افراد و شرکت‌های مختلفی در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند.

کسب درآمد دلاری با یادگیری وردپرس

در این میان طراحی سایت با استفاده از وردپرس، از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا محسوب می‌شود. همچنین با استفاده از وردپرس می‌توانید انواع وب سایت‌ها از جمله فروشگاهی، خبری، شرکتی و ... را به راحتی طراحی کنید.
طراحی سایت در وردپرس به ۲ روش انجام می‌شود.

روش اول: استفاده از قالب‌های آماده

شما می‌توانید با خریداری قالب‌های آماده موجود در سایت ژاکت و دیگر سایت‌های معتبر ایرانی و یا توسط افراد، به راحتی آن را بر روی وردپرس خود نصب کرده و تنظیمات آن را انجام دهید.

روش دوم: طراحی قالب اختصاصی وردپرس

در این روش می‌توان با استفاده از کدنویسی قالب وردپرس، اقدام به طراحی یک قالب اختصاصی برای وب سایت مورد نظر کرد. برخلاف روش اول که از قالب‌های آماده استفاده می‌شود، طراحی سایت موردنظر به صورت کاملا اختصاصی انجام می‌شود. به همین دلیل شرکت‌ها و یا افرادی که قالب اختصاصی طراحی می‌کنند، درآمد بسیار بالایی را از این روش کسب می‌کنند.

برای طراحی قالب‌ها به روش اختصاصی، تسلط به زبان برنامه نویسی PHP الزامی است. همچنین باید کار با HTML و CSS را هم بلد باشید.

۴. خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از وردپرس، انجام امور پشتیبانی سایت‌های وردپرس است. هر وب سایتی، نیاز به شخص و یا اشخاصی برای مدیریت دارد. این شخص ضمن مدیریت وب سایت مورد نظر، وظیفه کار‌های پشتیبانی از جمله بروزرسانی افزونه ها، پوسته ها، افزایش امنیت، پاسخ به نظرات و ... را بر عهده دارد.

۵. کسب درآمد از وردپرس با سئوی سایت

هدف نهایی در سئو، افزایش رتبه صفحات سایت در موتور‌های جست‌وجو مخصوصا گوگل و جذب ترافیک هدفمند است. سئو یکی از حوزه‌های پول‌ساز است که در حال حاضر نیز، افراد درآمد‌های خوبی از این کار کسب می‌کنند.

۶. تولید محتوا

از دیگر روش‌های کسب درآمد آنلاین، تولید محتوا است. اگر تسلط کامل و کافی به زبان انگلیسی داشته باشید و در کنار آن مهارت نویسندگی و کار کردن با وردپرس را هم داشته باشید، می‌توانید برای سایت‌های خارجی و یا داخلی که با وردپرس ساخته شده اند، تولید محتوا کنید.

یکی از راه‌های به دست آوردن درآمد دلاری از تولید محتوا، ارسال درخواست همکاری برای تولید محتوا به سایت‌هایی است که می‌شناسید. علاوه بر این، حتما در سایت‌تان صفحه‌ای برای نمایش کار‌های قبلی خود داشته باشید. با این کار، کارفرمایان آینده می‌توانند نگاهی به سبک نوشتاری شما داشته باشند و از بازخورد مقاله هایتان در سایر سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی مطلع شوند.

کسب درآمد دلاری با یادگیری وردپرس

۷. آموزش و ارائه مشاوره‌های مربوط به وردپرس

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای درآمدزایی آنلاین، ارائه‌ی مشاوره و آموزش است. برای انجام این کار کافی است که به وردپرس مسلط باشید و از طریق ایجاد طراحی‌های سفارشی و یا تدریس به مبتدی‌ها یا حرفه ای‌ها کسب درآمد کنید.

همچنین آموزش کار با افزونه‌ها و قالب‌های وردپرس یکی از روش‌های معمول کسب درآمد با وردپرس است. برخی از قالب‌ها هستند که نیاز به آموزش دارند. می‌توانید ضمن آموزش این قالب ها، پکیج آموزشی آن‌ها را برای فروش قرار دهید.

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد در این حوزه، ایجاد یک مجموعه قوی است. برای ایجاد مجموعه قوی، خدمات مشاوره‌ای (یا محصولات منتخب خود) را به صورت رایگان در اختیار وبلاگ نویسان تاثیر گذار قرار دهید. برای این کار با افرادی شناخته شده در جامعه کاربری وردپرس همکاری کنید و از آن‌ها بخواهید در صورت رضایت از کار و خدمات شما، بازخورد و نظراتشان را در سایت خود به اشتراک بگذارند. این کار موجب تقویت فروش شما می‌شود و تایید اجتماعی (Social Proof) را برای شما به همراه دارد.

۸. کسب درآمد از وردپرس با راه اندازی سایت شخصی

با استفاده از وردپرس می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان، وب سایت خود را طراحی کرده و راه اندازی کنید.
روش‌های درآمدزایی زیادی وجود دارد، مانند:

• وبلاگ نویسی
• فروش محصولات
• ارائه خدمات
• مشاوره و ...
همکاری در فروش

همچنین می‌توانید برای دریافت تبلیغات، طرح تبلیغاتی خود را معرفی کرده و یا با شرکت‌های تبلیغاتی کار کنید. با استفاده از حساب Google Adsense نیز می‌توانید ضمن وارد کردن کد خود، تبلیغات را زیر نظر شرکت گوگل انجام داده و درآمد ماهیانه خود را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که برای رسیدن به رتبه بهتر و درآمدزایی بیشتر، توجه به ۲ نکته الزامی است. اولی بحث تولید محتوا است و نکته بعدی مربوط به سئو می‌شود. اگر محتوای خوبی را تولید کنید و در کنار آن روی سئوی کارتان تمرکز کنید، می‌توانید در عرض چند ماه به رتبه‌های بالای گوگل دسترسی پیدا کنید.

در پایان

روش‌هایی که در این مقاله در مورد کسب درآمد از وردپرس به آن‌ها پرداخته ایم، کاملا عملی هستند و در حال حاضر نیز افراد بی شماری از این روش درآمدزایی می‌کنند. اگر شما نیز علاقمند به کسب درآمد آنلاین هستید، می‌توانید با استفاده از روش‌های توضیح داده شده، کارتان را شروع کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر