بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
کیسه‌های این سیمانی از سود سهام ۵,۴۹۷ میلیون ریال درآمد داشت؛

سود ۹۰ میلیارد ریالی "سفارس" از معاملات واگذاری سهام

سود ۹۰ میلیارد ریالی
بیشترین ارزش بازار سیمان فارس و خوزستان در مردادماه متعلق به صنعت «سیمان، آهک و گچ» با ۱۰۷ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۶۰۹۱

سیمان فارس  و خوزستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان فارس و خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۸ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال گزارش کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بورس با ۵ هزار و ۹۷۲ میلیارد ریال بوده است.

ارزش بازار سفارس در مردادماه+بورس نیوز

بیشترین ارزش بازار سیمان فارس و خوزستان در مردادماه متعلق به صنعت «سیمان، آهک و گچ» با ۱۰۷ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «فعالیت‌های کمکی به نهاد‌های مالی واسط» با ۲ هزار و ۷۹۱ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید: تحلیل بنیادی "سیمان فارس و خوزستان" را اینجا بخوانید


شرکت سیمان فارس و خوزستان در مردادماه سال جاری از معاملات واگذاری سهام نزدیک به ۹۰ میلیارد ریال سود کسب کرده، سفارس با سرمایه ثبت‌شده ۵,۶۲۵,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده ۵,۴۹۷ میلیون ریال درآمد داشته است.

سیمان فارس و خوزستان در انتهای مردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۵ هزار و ۹۷۲ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۷۹۷ درصد به مبلغ ۱۱۳ هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر