بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
قدرت
عضو هیئت مدیره شرکت آتیه سازان حافظ گفت: باتوجه به اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران و بزرگترین و تک محصولی‌ترین بیمه کشور در حوزه تکمیلی درمان با جمعیتی تحت پوشش نزدیک به ۸ میلیون نفر بیمه‌شده است، نمادی شاخص از بیمه‌های مطرح و با سابقه و شناخته شده کشور محسوب می‌شود.
کد خبر : ۲۴۶۰۹۲

عضو هیات مدیره شرکت آتیه سازان حافظ+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امید کریمیان، عضو هیئت مدیره شرکت آتیه سازان حافظ اظهار کرد: باتوجه به اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران و بزرگترین و تک محصولی‌ترین بیمه کشور در حوزه تکمیلی درمان با جمعیتی تحت پوشش نزدیک به ۸ میلیون نفر بیمه شده نمادی شاخص از بیمه‌های مطرح و با سابقه و شناخته شده کشور محسوب می‌شود، اما متأسفانه اکثرا مورد بی‌مهری و تبلیغات منفی از سوی اشخاصی قرار می‌گیرد که به مزیت‌ها و پتانسیل و خدمات شایسته این شرکت آشنایی ندارند.



وی افزود: بیمه تکمیلی آتیه‌سازان در واقع از مزیت‌های نسبی و افتخارات سازمان بیمه سلامت کشور است. چرا که در مواقع ضروری و در هنگام نیاز به یاری اقشار مختلف کشور خصوصا کارمندان و کارگران و بازنشستگان عزیز شتافته است.

کریمیان ادامه داد: از دیگر افتخارات این شرکت پوشش بیمه تکمیلی کارکنان آموزش و پرورش و خدمات ارزشمند به خانواده معلمان، سازمان بهزیستی، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان تأمین اجتماعی و صد‌ها دستگاه دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی دیگر در سطح ملی و استانی تنها گوشه‌ای از خدمات بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ بوده که توسط نیرو‌های متخصص، کارآمد، متعهد، تلاشگر از طریق ٤٠ شعبه، ١٠٢٢ نمایندگی و ٤١٦٣ مرکز و مؤسسه تشخیصی- درمانی طرف قرارداد اعم از بیمارستان‌های دولتی، خصوصـی و دانشگاهی، دی‌کلینیک و ... ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود متقاضیان تعهداتی که می‌خواهند در بیمه نامه تکمیلی داشته باشند را در طرح‌های مختلف بیمه‌ای مقایسه کرده و بهترین طرح با مناسب‌ترین قیمت انتخاب کنند چراکه سقف پوشش‌هایی که شرکت آتیه‌سازان حافظ در بیمه‌تکمیلی ارائه می‌کند از مواردی است که متناسب توان و قدرت خرید متقاضیان است تا سقف مناسبی از تعهدات را خریداری کنند.

کریمیان، همچنین کمترین میزان فرانشیز بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ به نسبت سایر بیمه‌ها و ارائه معرفی نامه به‌صورت آنلاین و طرف قرارداد با تعداد مراکز درمانی بالا و دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور را از دیگر مزیت‌های مناسب شرکت آتیه سازان حافظ بعنوان تنها بیمه تخصصی تکمیلی درمان در کشور برشمردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مجمع
به دنبال برگزاری مجمع شرکت بیمه حافظ؛

مجمع "وحافظ" سودی نقسیم نکرد

از شنبه هفته آینده اتفاق می افتد؛

بازارگردانی "وحافظ" به روش مبتنی بر حراج

مجمع
شرکت بیمه حافظ اعلام کرد؛

مجمع "وحافظ" در دهم مردادماه

این شرکت بیمه‌ای در انتظار مجوز سازمان بورس می‌نشیند؛

تقاضای افزایش سرمایه ۳۰۹.۸ درصدی "وحافظ"

ارسال نظر