بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
فاطمی امین، برنامه ویژه ای برای واحدهای تولیدی راکدشده دارد
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:برخی از واحد‌های تولیدی دنبال سرمایه در گردش و برخی دنبال مواد اولیه هستند که وزیر پیشنهادی صمت برنامه مشخصی برای این واحد‌ها در نظر گرفته است.
کد خبر : ۲۴۶۱۰۰

صحن مجلس شورای اسلامی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سیدکاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: وزارت صمت وزارتی بزرگ و عریض و طویل بوده و با توجه به ماموریت‌های این وزارتخانه آقای فاطمی امین بهترین گزینه برای وزارت است.



نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در خانه ملت افزود: وزیر پیشنهادی صمت جوان انقلابی، تحول‌گرا و مداق است. برنامه‌های آقای فاطمی امین در ارتباط با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های کلی صنعت مبنی بر افزایش رقابت‌پذیری براساس لغو امتیازات خاص و غیرضرور تعبیه شده است.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت در برنامه‌های خود به دنبال انسجام، تعادل منطقه‌ای از طریق حمایت از زیرساخت‌ها و برقراری مشوق‌های متناسب با رعایت اصول آمایش سرزمین، پرداخت و دنبال ایجاد توازن در منطقه براساس آمایش سرزمین است. این مسائل به خوبی در برنامه آقای فاطمی امین پیش بینی شده و در کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز چکش کاری شده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی صمت در حوزه خودرو، معادن، فلزات و سایر موضوعات مرتبط با کالا‌های اساسی و معیشت مردم توجه ویژه‌ای خواهد داشت، مردم در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا گرفتار شده‌اند و بسیاری از واحد‌های تولیدی راکد شده که وزیر پیشنهادی برای این شرایط برنامه‌هایی ارائه کرده است.

 

موسوی گفت: برخی از واحد‌های تولیدی دنبال سرمایه در گردش و برخی دنبال مواد اولیه هستند که وزیر پیشنهادی صمت برنامه مشخصی برای این واحد‌ها در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر