بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
"ونوین" در مردادماه موفق به ثبت تراز مثبت ۱۹ درصدی شد؛

ثبت رکوردی جدید از درآمد‌های "ونوین"

ثبت رکوردی جدید از درآمد‌های
در مردادماه سال جاری میزان تسهیلات وصولی طی دوره بانک اقتصاد نوین برابر با ۸۰ هزار و ۸۸۷ میلیارد ریال اعلام‌شده که نسبت به سال مالی گذشته ۹۹ درصد افزایش را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۴۶۳۱۳

بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک ماهه را برابر با ۱۸ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال اعلام کرده است.

بانک اقتصاد نوین مقدار پرداختی‌های خود بابت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری را نیز در مردادماه مبلغی بالغ‌بر ۱۵ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را ۳۰.۴۲۵ میلیارد ریال ارائه کرده و در این ماه موفق به ثبت تراز مثبت ۱۹ درصدی شده است.

ثبتعملکرد ماهانه ونوین+بورس نیوز رکوردی جدید از درآمد‌های

در مردادماه سال جاری میزان تسهیلات وصولی طی دوره بانک اقتصاد نوین برابر با ۸۰ هزار و ۸۸۷ میلیارد ریال اعلام‌شده که نسبت به سال مالی گذشته ۹۹ درصد افزایش را تجربه کرده است.

مقدار درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

روند کسب درآمدهای ونوین+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که بانک اقتصاد نوین طی دوره ماهانه منتهی به مردادماه از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته با رشد ۷.۶۶ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۱۶ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده، بیشترین میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در مردادماه از خود برجای گذاشته مربوط به بخش‌های «سایر تسهیلات» و «خرید دین» به ترتیب با مبالغ ۱۴ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال و یک هزار و ۹۰۵ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: ثبت تراز مثبت ۲۶ درصدی "ونوین"


میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

میزان پرداختی‌های ونوین از سال مالی گذشته+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک اقتصاد نوین در مردادماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با افزایش ۹.۳۷ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۸۱ درصدی را به ثبت رسانده، همچنین بانک اقتصاد نوین در مردادماه میزان تسویه سپرده‌ها طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۱.۷۲۴.۸۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده است.

بیشترین میزان پرداختی بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در اختیار «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۶ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت تراز مثبت ۲۶ درصدی
درآمد‌هایی که از تسهیلات اعطایی، رشد پیدا کرد؛

ثبت تراز مثبت ۲۶ درصدی "ونوین"

تداوم سیر صعودی میزان درآمد‌های
عملکرد ماهانه بانک اقتصاد‌نوین در اردیبهشت ماه سال جاری؛

تداوم سیر صعودی میزان درآمد‌های "ونوین"/افزایش ۸ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی

آغاز سال ۱۴۰۰ با شناسایی مازاد درآمد‌های بانکداری از
اعلام سود خالص ۵۳۲ ریالی "ونوین" به ازای هر سهم؛

آغاز سال ۱۴۰۰ با شناسایی مازاد درآمد‌های بانکداری از "ونوین"

رشد ۸درصدی درآمد‌های
افزایش درآمد ۱۱۸درصدی نخستین بانک‌خصوصی در بهمن ثبت شد؛

رشد ۸درصدی درآمد‌های "ونوین" در بهمن/ رشد ۴درصدی "سود پرداختی" نسبت به دی‌ماه

ارسال نظر