بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید اعلام کرد؛

آغاز پرداخت سود " وامید" از هفته آینده

آغاز پرداخت سود
شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید زمان پردخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
کد خبر : ۲۴۶۴۶۶
نویسنده :
مینا علیزاده

گروه مدیریت سرمایه گذاری امید+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید از زمانبندی پرداخت سود خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد شد.

همچنین، سهامداران فاقد کد سجام می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

لازم به ذکر است، سود سهامداران حقوقی ظرف مهلت قانونی قابل پرداخت است.

آغاز پرداخت سود


  • بیشتر بخوانید:

"وامید" مجمع برگزار می‌کند

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
جهت دریافت تسهیلات شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید؛
"وامید" سهم سیمانی را وثیقه کرد
سهامداران
با اعلام برگزاری مجمع شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید؛
سهامداران "وامید" گرد هم آمدند
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
سلام کدام بانک باید مراجعه کنیم برای سود
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
سلام کدام بانک باید مراجعه کنیم برای سود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
باسلام سودسهام وامیدچقدراست؟
علی کامیاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
سلام

من سجام دارم
اما هنوز سود سهام امید برام واریز نشده..
کسی میدونه از کجا باید پیگیری کنم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
رحمت اله سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
با سلام لطفاً سود سالهای قبل مرا بحسابم واریز نمایید
هنوزم دریافت نکرده ام