شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید اعلام کرد؛
آغاز پرداخت سود " وامید" از هفته آینده
شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید زمان پردخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید از زمانبندی پرداخت سود خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد شد.
همچنین، سهامداران فاقد کد سجام میتوانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
لازم به ذکر است، سود سهامداران حقوقی ظرف مهلت قانونی قابل پرداخت است.

- بیشتر بخوانید:
"وامید" مجمع برگزار میکند
گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
جهت دریافت تسهیلات شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید؛
"وامید" سهم سیمانی را وثیقه کرد
با اعلام برگزاری مجمع شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید؛
سهامداران "وامید" گرد هم آمدند زیر تابلو بورس؛
رشد ۱۷ هزار واحدی شاخص کل
جهت دریافت تسهیلات شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید؛
"وامید" سهم سیمانی را وثیقه کرد
با اعلام برگزاری مجمع شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید؛
سهامداران "وامید" گرد هم آمدند زیر تابلو بورس؛
رشد ۱۷ هزار واحدی شاخص کل ارسال نظر
نظرات بینندگان
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
من سجام دارم
اما هنوز سود سهام امید برام واریز نشده..
کسی میدونه از کجا باید پیگیری کنم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
هنوزم دریافت نکرده ام