بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
جمع آوری ۱۰ مزرعه استخراج ارز دیجیتال در تهران
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت:با تلاش بازرسان این شرکت، ۱۰ مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در پایتخت، شناسایی و با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، جمع آوری شد.
کد خبر : ۲۴۶۴۷۲

دستگاه رمزارز غیرمجاز+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، با اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ در ادامه طرح مبارزه با مزارع غیرمجاز رمزارز و با هدف افزایش پایداری شبکه برق، بازرسان این شرکت موفق به شناسایی ۱۰ مزرعه غیرمجاز استخراج بیت کوین در کلان شهر تهران شدند.



بر این اساس، به دنبال شناسایی این مزارع، با پیگیری کارشناسان مناطق برق بیهقی، دانشگاه، فردوسی، مولوی، آزادی، بهمن و قدس و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، تجهیزات مورد استفاده در این مزارع، جمع آوری شد و جبران خسارات وارده به شبکه توزیع برق و بیت المال در دستور کار قرار گرفت.

پیش از این نیز کاظم دهقانپور، مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در خصوص استفاده از این دستگاه‌ها توسط سودجویان اظهار کرد: این دستگاه‌ها به ویژه در بخش خانگی به دلیل مصرف بالای برق، منجر به نوسان در شبکه توزیع برق و آسیب دیدن وسایل برقی و ایجاد خسارت‌های مالی قابل توجه و یا حتی احتمال بروز مخاطرات جانی برای همسایگان می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مطلع شدن از فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان در این زمینه؛ با مراجعه به نشانی اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat و یا تماس با ستاد خبری حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به شماره تلفن ۸۸۰۵۷۰۴۴، گزارشات خود را به صورت کاملا محرمانه و با حفظ اطلاعات شخصی فرد گزارش دهند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر