بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
رشد ۱۴درصد سپرده‌های تسویه شده
میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری از ابتدای سال مالی تاکنون نیز برابر با ۱۲۰ هزار و ۲ میلیارد ریال ارائه‌شده است.
کد خبر : ۲۴۶۶۱۸

بانک تجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را مبلغی بالغ‌بر ۲۶ هزار و ۴۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

سپرده‌های تسویه شده طی دوره نیز مبلغی برابر با ۷.۵۴۸.۲۱۷ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین "وتجارت" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۲۲۳ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال ارائه کرده است.

عملکرد ماهانه پرداختی بانک تجارت+بورس نیوز

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"

روند پرداختی بانک تجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت در مردادماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش پرداختی داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۶۶ درصد رشد مواجه بوده، همچنین میزان سپرده‌های تسویه شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش پیداکرده است.


بیشتر بخوانید: روند صعودی میزان پرداختی سود سپرده‌های "وتجارت"


بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۱۰ هزار و ۵۱۷ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی پس‌ازآن را «سپرده کوتاه‌مدت» با ۸ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال به خود اختصاص داده، همچنین میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری از ابتدای سال مالی تاکنون نیز برابر با ۱۲۰ هزار و ۲ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با توجه به آمارهای ماه گذشته؛

رشد ۲۹درصدی درآمد تسهیلات اعطایی "وتجارت"

گزارش‌هایی از درآمد که به دل سهامداران نشست؛

ادامه روند امیدوارکننده "وتجارت" در شهریور

۲۰۸ درصد رشد در درآمد حاصل شده از تسهیلات اعطایی؛

"وتجارت" تراز مثبت ۱۹درصد را ثبت کرد

آیا مجددا شاهد افزایش عرضه‌ها خواهیم بود؛

"وتجارت" و عملکرد مردادی که از تیر هم بهتر بود

ارسال نظر