بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
این پتروشیمی در مرداد ۴درصد کاهش فروش داشت؛

سیر نزولی درآمد "شگویا" وارد چهارمین ماه شد

سیر نزولی درآمد
بیشترین درآمد پتروشیمی تندگویان مربوط به «گرید بطری» بوده که از فروش ۱۰۵.۸۱۹۴۸۵ کیلوگرم طی این ۵ ماه ۳۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال درآمد را از خود کرده است.
کد خبر : ۲۴۶۸۶۹

پتروشیمی تندگویان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی تندگویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱۰ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز مقدار درآمد شناسایی‌شده این پتروشیمی برابر با ۶۳ هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین درآمد‌های این شرکت از محل فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه شگویا+بورس نیوز

روند شناسایی درآمد‌های شگویا تا مردادماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمدهای شگویا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی تندگویان در مردادماه شاهد کاهش درآمد ناچیز ۱.۲۶ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده و همچنین میزان درآمد‌های شناسایی‌شده شگویا در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش پیداکرده، بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره به‌دست‌آمده از فروش محصول «گرید بطری» با ۵ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال اعلام‌شده است.


بیشتر بخوانید: ۴ضلعی پتروشیمی‌های آروماتیکی/ آرامکو بزرگ‌ترین تهدید ایران


بیشترین درآمد پتروشیمی تندگویان مربوط به «گرید بطری» بوده که از فروش ۱۰۵.۸۱۹۴۸۵ کیلوگرم طی این ۵ ماه ۳۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال درآمد را از خود کرده است.

فروش محصولات پتروشیمی تندگویان

فروش محصولات پتروشیمی تندگویان+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد شگویا در پنجمین ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۴۰۰ فروش ماهانه خود را برابر با ۳۹.۸۷۴.۲۱۰ کیلوگرم گزارش کرده، میزان فروش محصولات شگویا در مردادماه نسبت به ماه گذشته ۴ درصد کاهش فروش را شاهد بوده، بیشترین میزان فروش ماهانه شگویا در اختیار محصول «گرید بطری» با ۲۰.۲۷۲.۲۰۴ کیلوگرم بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۲۶۹.۶۰۶ ریال اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۷ درصد کاهش پیداکرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پتروشیمی تندگویان و تجربه‌ای تلخ از درآمدها
برای چهارمین ماه متوالی زیر پرچم "شگویا" رخ داد؛

پتروشیمی تندگویان و تجربه‌ای تلخ از درآمدها

امواج پر تلاطم فروش
کاهش فروش ۱۷درصدی این پتروشیمی بررسی شد؛

امواج پر تلاطم فروش "شگویا"/ فروش‌ها میل به نزول کرد

ارسال نظر