بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
۱.۵ میلیون تومان خرید اقساطی از افق کوروش؛ ویژه بازنشستگان کشوری
صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای امکان خرید اقساطی بازنشستگان تا سقف ۱.۵ میلیون تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را فراهم کردند.
کد خبر : ۲۴۶۸۸۸

عکس افق کورش+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بر اساس این تفاهم‌نامه‌‎ که با هدف تکریم بازنشستگان و قدردانی از سال‌ها تلاش و زحمات ایشان منعقد شده است بازنشستگان کشوری می‌توانند به صورت اقساطی و بدون بهره تا سقف ۱.۵ میلیون تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خرید کرده و علاوه بر تخفیفات همیشگی افق کوروش، محصولات صنایع شیر ایران (پگاه) را نیز با ۱۸درصد تخفیف مازاد خریداری کنند.



با هدف سهولت استفاده بازنشستگان کشوری از امکان خرید اعتباری از فروشگاه‌های زنجیر‌ای افق کوروش فرایند خرید اعتباری در نهایت سادگی و سرعت طراحی شده است.

عکس افق کورش+بورس نیوز

جهت استفاده از این خدمت، بازنشستگان در هنگام مراجعه به صندوق تمایل خود را به خرید اعتباری بیان کرده و در ادامه و از طریق کارت حقوق (سپهر کارت صادرات) فرایند شناسایی انجام و صرفا با پرداخت ۵درصد از کل خرید، بقیه مبلغ تا سقف ۱.۵ میلیون تومان در سه قسط مساوی به صورت ماهیانه و بدون بهره از حقوق ایشان کسر خواهد شد.

با توجه به این که نزدیک به سه هزار شعبه فروشگاهی افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور در تمامی استان‌ها و در ۴۵۰ شهر کشور با تنوع کالایی بیش از ۳۵۰۰ کالای مختلف به فعالیت مشغول هستند بازنشستگان کشوری می‌توانند به آسانی و با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه فروشگاهی افق کوروش که در همسایگی آن‌ها قرار دارد، نیاز‌های مختلف خود را تهیه و تامین نمایند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت واسپاری ارزش آفرین گلرنگ در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

زیرمجموعه گلرنگ، زینت بخش سفره سهامداران

رئیس هیات مدیره و معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی گلرنگ، در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بزرگترین تولیدکننده روغن مایع آماده عرضه اولیه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سودابه بابایی
Canada
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
باسلام مدتی است دو ماه که فروشگاه کوروش برا بازنشتگان سایت رو روشن نمیکنه میگه سازمان شارژ نکرده چرا پیکیر نیستین