بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
فروش نساجی بروجرد و کاهش ۶ درصدی که ثبت شد؛

کاهش ۱۲درصد درآمد "نبروج" از دوک نخ

کاهش ۱۲درصد درآمد
بیشترین مقدار فروش کارخانجات نساجی بروجرد معلق به پارچه تکمیل‌شده بوده که نرخ فروش این محصول ۳۱۴.۸۹۳.۱۴۲ ریال گزارش‌شده است.
کد خبر : ۲۴۷۰۰۰

کارخانجات نساجی بروجرد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، کارخانجات نساجی بروجرد "نبروج" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری، درآمدی که از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۳۷۷ میلیارد ریال بوده که دراین‌بین بیشترین درآمد ثبت‌شده را پارچه تکمیل‌شده را به خود اختصاص داده است.

در این ماه مقدار درآمدی که نبروج از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه شناسایی کرده برابر با یک هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال بوده، همچنین مقدار سرمایه ثبت‌‎شده این شرکت ۱۴۸ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

۱۲ درصد کاهش درامد ماهانه نبروج+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سهامداران "نبروج" در ۸ روز دیگر دور هم جمع می‌شوند


بر پایه این گزارش، "نبروج" نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد کاهش درآمد را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۳ درصد افزایش پیداکرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه درآمدی که از فروش محصولات به دست آورده ۱۴۰ درصد رشد داشته است.

فروش محصولات "نبروج" در مردادماه برابر با ۱.۲۱۲ تن/هزار متر (۹۴۰ هزار متر پارچه تکمیل‌شده/ ۲۴۳ هزار متر پارچه خام/ ۲۷ تن انواع نخ) بوده که نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش را به همراه داشته، همان‌طور که گفته شد بیشترین مقدار فروش کارخانجات نساجی بروجرد معلق به پارچه تکمیل‌شده بوده که نرخ فروش این محصول ۳۱۴.۸۹۳.۱۴۲ ریال گزارش‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سکته ناقص
افزایش فروش ۱۵۰درصدی نساجی بروجرد؛

سکته ناقص "نبروج"، رد شد

چرا نماد
گل به خودی این کارخانه نساجی در سال مالی ۱۳۹۹؛

چرا نماد "نبروج" بیش از ۷ ماه متوقف است

تار و پود گزارش‌های مالی این شرکت حلاجی شد؛

آغاز سالی ناامیدکننده برای سهامداران "نبروج"

عملکرد این نماد تعلیق شده بررسی شد؛

کاهش تولید با چاشنی رشد نرخ‌ فروش "نبروج"

ارسال نظر