بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
موضع خوش‌ بینانه غول پرداخت جهانی از ارزهای دیجیتال
مدیرعامل غول پرداخت جهانی ویزا (Visa)، بار دیگر موضع خوش‌بینانه خود در مورد ارز‌های دیجیتال را ابراز کرد.
کد خبر : ۲۴۷۲۶۶

غول پرداخت جهانی ویزا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، آلفرد کلی (Alfred Kelly)، مدیر عامل غول پرداخت جهانی ویزا (Visa)، بار دیگر موضع خوش‌بینانه خود در مورد ارز‌های دیجیتال را ابراز کرد.



کلی در گفتگوی جدید خود، در مورد موضوعات مختلف از جمله ارز‌های دیجیتال و نقش آن‌ها در سیستم مالی مدرن صحبت کرده است.

در این گفتگو، مدیر عامل ویزا اظهار کرد که می‌خواهد این شرکت را در میانه سیستم مالی نسل جدید – بدون در نظر گرفتن نقش رمزارز‌ها در آن – ببیند.

کلی توضیح داد که ارز‌های دیجیتال می‌توانند به یک کسب و کار بزرگ تبدیل شوند و ویزا برای این مرحله از پذیرش رمزارز‌ها کاملاً آماده است.

وی همچنین چشم‌انداز‌های شگفت‌انگیزی را برای ارز‌های دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) پیش‌بینی می‌کند. به گفته کلی، ارز‌های دیجیتال تحت حمایت بانک‌های مرکزی می‌توانند به ابزار‌های قوی برای پرداخت تبدیل شوند.

در میان غول‌های کلاسیک فناوری مالی، استراتژی ویزا در مورد پذیرش ارز‌های دیجیتال تهاجمی‌ترین آن‌ها است؛ چراکه تیم ویزا بر تمام ترند‌های محبوب این صنعت متمرکز شده است.

همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، شرکت پرداخت ویزا اخیراً یکی از توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) از مجموعه کریپتوپانک‌ها (CryptoPunks) را به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار خریداری کرده است. کای شفیلد (Cuy Sheffield)، مدیر بخش ارز‌های دیجیتال ویزا، در پستی اظهار داشت که این تنها آغاز کار تیم او است.

شفیلد پیش‌بینی می‌کند که آدرس‌های عمومی رمزارز‌ها روزی به اندازه آدرس‌های ایمیل محبوب خواهند شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر