بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
ثبت تراز مثبت ۲۲۷ درصدی بیمه سامان/ افزایش درآمد ماهانه ۱۸درصدی
بیمه سامان از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه توانسته از فروش حق بیمه مبلغی بالغ‌بر ۸.۴۱۴ میلیارد ریال درآمد کسب کند و همچنین عملکرد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای مثبت ۱۵۶ درصد ارائه‌شده است.
کد خبر : ۲۴۷۴۷۴

ثبت تراز مثبت ۲۲۷ درصدی بیمه سامان در مردادماه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه سامان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۲.۰۲۷ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته و شرکت در این ماه تراز مثبت ۲۲۷ درصدی را ثبت کرده است.

بیمه سامان از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه توانسته از فروش حق بیمه مبلغی بالغ‌بر ۸.۴۱۴ میلیارد ریال درآمد کسب کند و همچنین عملکرد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای مثبت ۱۵۶ درصد ارائه‌شده است.


بیشتر بخوانید: تقسیم سود ۱۰۰ تومانی در مجمع "بساما"


مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه

افزایش درآمد ماهانه ۱۸ درصدی توسط بساما+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیمه سامان در پنجمین ماه سپری‌شده از سال مالی جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۱۸ درصد رشد را تجربه کرده و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴۶ درصدی را شاهد بوده است.

بیشترین درآمدی که "بساما" در مردادماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با ۸۵۲ میلیارد ریال بوده و حق بیمه «درمان» نیز پس‌ازآن با ۴۹۲ میلیارد ریال قرار داشته داده است.

خسارت‌های پرداختی بیمه سامان در مردادماه سال ۱۴۰۰

خسارت پرداختی بیمه سامان در مردادماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه سامان در مردادماه سال مالی ۱۴۰۰ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۶۱۸ میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته با اُفت ۱۰ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۰ درصد رشد داشته، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در مردادماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «درمان» با ۳۵۵ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند کاهشی پرداخت خسارت
افزایش ۵۸درصدی خسارت‌های پرداختی نسبت به ماه گذشته؛

روند کاهشی پرداخت خسارت "بساما" حفظ نشد

۳۳ درصد افت درآمد‌های ماهانه
عملکرد ماهانه بیمه سامان در ابتدای سال مالی ۱۴۰۰؛

۳۳ درصد افت درآمد‌های ماهانه "بساما"

حسابرس شرکت بیمه سامان پیشنهاد داد؛

۱.۰۰۰ میلیارد ریال افزایش سرمایه «بساما»

ارسال نظر