بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران:

آمادگی "ذوب" برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال

آمادگی
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان بیست و چهارم شهریورماه از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بازدید کرد.
کد خبر : ۲۴۷۴۹۲

ذوب آهن اصفهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان بیست و چهارم شهریورماه از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بازدید کرد.



وی ضمن بازدید از غرفه‌های شرکت‌های مختلف به گفتگو و تبادل نظر با صاحبان صنایع و صاحب نظران حاضر در نمایشگاه پرداخت و با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان پاسخگوی حاضران و بازدید کنندگان بود.

وی در این بازدید افزود: ذوب آهن اصفهان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف نسبت به شناسایی نیاز‌های جامعه و پاسخگویی مناسب به آن تلاش می‌کند.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به تولید انواع محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه‌های مختلف فولادی و تولید انواع ریل مترو و راه آهن و محصولاتی مانند آرک TH ۳۶ برای معادن گفت: تمام این محصولات براساس نیاز جامعه و تقاضای بازار، تولید و عرضه شده است.

یزدی زاده خاطرنشان کرد: محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان در بورس به فروش می‌رسد، ولی با کسب مجوز و کمک شرکت‌های دست اندرکار فروش و توزیع محصولات خود، درصدد یافتن راهی برای عرضه مستقیم و پاسخگویی به رفع نیاز‌ها و تقاضا‌های با مقیاس پایین مردم و تکمیل سبد خرید آن‌ها هستیم.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان تأکید کرد: هرچند کارخانه ما قدمت دارد، ولی با توجه به طرح‌های توسعه و نوسازی، تمامی قسمت‌ها این شرکت به روز شده است.

یزدی زاده به اهمیت سازه‌های فولادی در ساخت و ساز‌های جدید و نقش ذوب آهن اصفهان در تامین نیاز‌های این سازه‌ها پرداخت و با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت گفت: ذوب آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه‌های فولادی می‌داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد. با این حال از مسئولان بلند پایه کشور انتظار می‌رود که نیاز‌های شرکت‌های تولیدی و صنعت فولاد کشور از جمله ذوب آهن اصفهان را در نظر بگیرند و همان گونه که انتظار دارند محصولات فولادی با کیفیت و ارزان قیمت تحویل بگیرند، در جهت تامین مواد اولیه و انرژی با قیمت مناسب برای آن‌ها هم اقدام کنند. در واقع برای تقویت زنجیره تولید باید از ابتدا تا انتها هم به فکر مصرف کننده و هم تولید کننده باشیم.

وی افزود: در این زمینه بانک ها، معادن و سازمان‌های مختلف باید با تولید کنندگانی مانند ذوب آهن اصفهان همکاری و مشارکت نمایند. در این صورت با عرضه تولیدات فولادی و دیگر مصالح ساختمانی توسط شرکت‌های مختلف و از جمله ذوب آهن اصفهان، طرح ساخت یک میلیون مسکن دولت و تبعات اقتصادی و اشتغالزایی آن خیلی سریع‌تر و بالاتر از انتظار به ثمر می‌رسد. به هر حال ذوب آهن اصفهان در این زمینه با سازمان‌های مختلف و به ویزه سازندگان سازه‌های فولادی، آماده همکاری است.

برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، تلاش خواهیم کرد

بازدید معاون رئیس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران، و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

در ادامه بازدید مقامات کشوری، متخصصان و علاقه‌مندان از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در روز پنج شنبه و آخرین روز برگزاری این نمایشگاه غلامرضا شریعتی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرد.

در این بازدید از طرف کارشناسان ذوب آهن اصفهان نمونه محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان و آخرین استاندارد‌های داخلی و جهانی مورد استفاده در تولیدات شرکت ازجمله استاندارد‌های مورد استفاده در تولید مقاطع ساختمانی و انواع ریل راه آهن و مترو توضیح داده شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن ابراز خوشنودی از حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان و تشکر از زحمات کارکنان این مجموعه اجرای استاندارد‌های لازم و به روز در تولیدات این شرکت را عامل موفقیت آن برشمرد.

در ادامه بازدید‌ها از غرفه ذوب آهن اصفهان، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرده و با نحوه تولید و عرضه محصولات فولادی این شرکت برای ساخت و ساز‌های کشور و از جمله ایجاد سازه‌های فولادی آشنا شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر