بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
وقتی از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی کسب نشد؛

روند صعودی ارزش بازار به "پارسان" بازگشت

روند صعودی ارزش بازار به
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "پارسان" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «پتروشیمی پارس» با ۲۵,۴۴۲ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۷۵۵۰

گروه گسترش نفت و گاز پارسیان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۹۴,۱۵۵ میلیارد ریال گزارش کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش پذیرفته‌شده در بورس با ۷۶,۴۵۱ میلیارد ریال رقم خورده است.


بیشتر بخوانید: پردیس مانع از تعدیل منفی سنگین "پارسان" شد


بیشترین ارزش بازار "پارسان" در مردادماه متعلق به بخش «محصولات شیمیایی» با ۱،۴۰۹،۳۹۴،۸۴۶ میلیون ریال بوده و پس‌ازآن نیز «فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای» با ۳۴۲,۴۸۷ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.

روند ارزش بازار اعلام‌شده پارسان+بورس نیوز

در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "پارسان" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «پتروشیمی پارس» با ۲۵,۴۴۲ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن نیز برابر با ۲۴۱,۸۲۲ میلیارد ریال شناسایی‌شده، همچنین بیشترین ارزش بازار این بخش به «پتروشیمی پردیس» با ۶۶۶,۸۴۲ میلیارد ریال اختصاص‌یافته است.

"پارسان" با سرمایه ثبت‌شده ۴۰,۵۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۱۱ سال مالی منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی حاصل نکرده، شرکت در انتهای مردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۷۶,۴۵۱ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۲,۲۲۴ درصدی به مبلغ ۱,۷۷۶,۳۹۵,۷۲۲ میلیون ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر