بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
خودروسازی دیگر با کاهش ۷۲درصدی درآمدها؛

«پارس خودرو» ناتوان در حفظ روند صعود

«پارس خودرو» ناتوان در حفظ روند صعود
بیشترین میزان فروش محصولات خپارس را در بخش «گروه ۲۰۰Q» مشاهده می‌کنیم که نسبت به ماه گذشته با کاهش فروش ۷۰ درصدی همراه بوده است.
کد خبر : ۲۴۷۵۶۶

پارس خودرو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پارس‌خودرو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد حاصل‌شده از فروش محصولات طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۴,۴۷۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه سال جاری نیز میزان درآمد شناسایی‌شده این شرکت خودرویی بالغ‌بر ۳۱,۲۵۸ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت خودروساز به مبلغ ۱۱۳,۵۶۸ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه پارس خودرو+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده شرکت خودروساز خپارس

روند کسب درآمدهای خپارس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت پارس‌خودرو در مردادماه با اُفت ۷۲ درصدی میزان درآمد نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۲۴ درصد افزایش را به دنبال داشته، درآمد‌های به‌دست‌آمده در این دوره از فروش محصولات در بازار داخلی تشکیل‌شده است.


بیشتر بخوانید: "خپارس" کارخانه‌ای مثال زدنی در زیان سازی


بیشترین میزان درآمد شناسایی‌‎شده طی این دوره یک‌ماهه از فروش محصول «گروه ۲۰۰Q» با ۴,۲۵۵ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که نرخ فروش این محصول بالغ‌بر ۱،۰۴۶،۳۰۱،۶۹۷ ریال اعلام‌شده که گران‌ترین خودرو این مجموعه نام‌گرفته است.

فروش محصولات پارس‌خودرو تا مردادماه ۱۴۰۰

فروش محصولات پارس خودرو+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان فروش محصولات پارس‌خودرو ۸,۵۵۱ دستگاه اعلام‌شده بود که نسبت به ماه گذشته ۵۵ درصد کاهش را تجربه کرده، بیشترین میزان فروش محصولات خپارس را در بخش «گروه ۲۰۰Q» با ۴,۰۶۷ دستگاه مشاهده می‌کنیم که نسبت به ماه گذشته با کاهش فروش ۷۰ درصدی همراه بوده است.از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ این خودروساز مجموعا ۴۹۷ خودرو را تولید کرده اما؛ در تعداد فروش در همین دوره تعداد ۹۹۳ را مشاهده می‌کنیم که احیانا خودروهای پارکینیگی نیز در آن لحاظ شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آیا "خپارس" قیمت‌های کمتر از ۱۰۰ تومان را خواهد دید؛

"خپارس" کارخانه‌ای مثال زدنی در زیان سازی

وقتی فروش تازه‌وارد ۲برابر شد؛

"خپارس" سوار بر کوییک در جاده کاهش زیان

«پارس خودرو» روی موج دوم؛

«خپارس» سوار بر کوئیک می‌شود

رشد قابل توجه فروش این خودروساز در دی ماه؛

آغاز فروش محصولات کوئیک در "خپارس"

ارسال نظر