بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
نگاهی به درآمد "وامید" از محل سود سهام محقق‌شده؛

روند امیدوار‌کننده ارزش بازار پرتفوی بورسی "وامید"

روند امیدوار‌کننده ارزش بازار پرتفوی بورسی
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "وامید" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «سنگ‌آهن گل گهر» با ۳۱،۶۲۶ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۷۶۱۴

روند امیدوار‌کننده ارزش بازار پرتفوی بورسی وامید+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۱۳۹,۱۴۱ میلیارد ریال گزارش کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۱۰۴,۲۲۸ میلیارد ریال در بخش پذیرفته‌شده در بورس بوده است.

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "وامید" در مردادماه مربوط به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱،۷۹۹،۷۵۷،۶۳۸ میلیون ریال بوده و پس‌ازآن نیز بخش «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» با ۹۵،۶۷۷ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده، همچنین عمده‌ترین بهای تمام‌شده در بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۷۴،۹۱ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

روند ثبت شده ارزش بازار پرتفوی بورسی وامید+بورس نیوز

در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "وامید" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «سنگ‌آهن گل گهر» با ۳۱،۶۲۶ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن برابر با ۶۹۷،۸۷۵ میلیارد ریال شناسایی‌شده، همچنین بیشترین ارزش بازار وامید نیز در اختیار سنگ‌آهن گل گهر بوده است.


"وامید" با سرمایه ثبت‌شده ۳۰,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۷‌ماهه سال مالی منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده درآمدی بالغ‌بر ۸۵,۹۷۰ میلیارد ریال درآمد داشته، شرکت در انتهای مردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۱۰۴،۲۲۸ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۹۰۳ درصدی به مبلغ ۲,۰۸۷,۴۶۵ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به گرد و خاک حقوقی‌ها در بازار دیروز؛

"وامید" بازهم بیشترین استفاده را از منفی‌های بازار کرد

رشد ۱۱۷درصدی سودآوری در یک سال بدست آمد؛

سودسازی ۴۲درصد "گل‌گهر" و "چادرملو" برای "وامید"

سنگ‌تمام سرمایه‌گذار برای این تایرساز؛

بار افزایش سرمایه "پکویر" بر دوش "وامید"

رشد بیش از ۸۲ درصدی سودخالص این شرکت سرمایه گذاری؛

دوقلوهای معدنی بار «امید» را بلند کردند

ارسال نظر