بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
صرافی کوین بیس تسلیم سازمان بورس آمریکا شد
صرافی رمزارزی کوین بیس (Coinbase) برنامه بحث‌برانگیز خود، برای راه‌اندازی سیستم وام‌دهی را کنار گذاشت و در پست وبلاگ خود در ۲۰ سپتامبر بیان کرد که این یک تصمیم سخت بوده است.
کد خبر : ۲۴۷۶۳۳

کوین بیس+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، صرافی رمزارزی کوین بیس (Coinbase) برنامه بحث‌برانگیز خود، برای راه‌اندازی سیستم وام‌دهی را کنار گذاشته و در پست وبلاگ خود در ۲۰ سپتامبر بیان کرد که این یک تصمیم سخت بوده است.



 این شرکت لیست انتظار “صد‌ها هزار” مشتری که برای این برنامه ثبت‌نام کرده بودند را لغو کرد.

Coinbase قصد داشت با استفاده از استیبل کوین USC Coin، پرداخت سود روی برخی رمزارز‌ها را ممکن سازد.

همان‌طور که توسط U.Today گزارش شده است، مدیرعامل کوین بیس برایان آرمسترانگ علنا فاش کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا درحالی‌که بعضی از کارمندان خود را برکنار کرده، این صرافی را با شکایت در مورد محصولی که هنوز راه‌اندازی نشده تهدید کرده است.

این شرکت، SEC (کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا) را به دلیل خودداری از افشای دلیل اینکه چرا با این برنامه مخالف است، مورد انتقاد قرار داد.

آرمسترانگ همچنین اشاره کرد که پلتفرم‌های وام‌دهی سالهاست که وجود دارد و این بدان معناست که اشکال این سازمان به کوین بیس غیرمنطقی و اشتباه است.

با این حال، کسانی که امیدوار بودند بزرگترین صرافی رمزارزی آمریکا بتواند در مقابل ناظر اوراق بهادار آمریکا مقاومت کند، با توجه به اینکه این نرم‌افزار وام‌دهی توسط SEC با موفقیت کنار گذاشته شده، ناامید شدند.

هفته گذشته، Coinbase نیز پس از عقد قرارداد ۱.۴ میلیون دلاری با وزارت امنیت داخلی، با واکنش منفی از سوی جامعه ارز‌های دیجیتال مواجه شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر