بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
در مردادماه سیمان فله صادراتی گران‌ترین محصول نام گرفت؛

"سهرمز" در حال تلاش برای بازگشت به روند صعودی

بیشترین محصول فروش رفته سیمان هرمزگان در مردادماه در اختیار «سیمان پاکتی (داخلی)» بود.
کد خبر : ۲۴۷۶۳۵

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان هرمزگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره مبلغی بالغ‌بر ۴۵۷ میلیارد ریال اعلام کرده و درآمد ثبت‌شده "سهرمز" از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال جاری حدوداً بالغ‌بر ۴،۲۶۳ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه سیمان هرمزگان+بورس نیوز

لازم به ذکر است که درآمد‌های شناسایی‌شده سهرمز طی ۵ ماهه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده، همچنین سرمایه اعلام‌شده این شرکت سیمانی طی این دوره ۱,۰۸۴ میلیارد ریال ارائه‌شده است.


بیشتر بخوانید: "سهرمز" از افزایش نرخ گفت


میزان درآمدهای "سهرمز" از ابتدای سال مالی تاکنون

عملکرد درآمدهای سهرمز+بورس نیوز

بر اساس این گزارش انجام‌شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمدی که شرکت سیمان هرمزگان در مردادماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با ماه گذشته ۱۵ درصد افزایش را به همراه داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۳ درصد اُفت را در پی داشته، درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه با رشد ۳۴ درصدی مواجه بوده است.

عمده‌ترین میزان درآمدی که سیمان هرمزگان به ثبت رسانده از فروش محصول «سیمان پاکتی (داخلی)» با ۲۱۱ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول برابر با ۴،۲۸۸،۶۲۸ ریال اعلام‌شده همچنین گران‌ترین محصولی که این شرکت مورد عرضه قرار داده «سیمان فله صادراتی» با نرخ ۵،۰۱۳،۸۴۶ ریال بوده است.

میزان فروش محصولات "سهرمز" از ابتدای سال مالی

فروش ماهانه سیمان هرمزگان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان فروش محصولات سیمان هرمزگان در مردادماه ۱۱۹،۸۷۱ تن گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته با ۵ درصد رشد داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۹ درصد تنزل پیداکرده، از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال جاری ۱،۲۹۰،۵۵۶ تن فروش را به دنبال داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش را در پی داشته، همچنین بیشترین محصول فروش رفته سیمان هرمزگان در مردادماه در اختیار «سیمان پاکتی (داخلی)» با ۴۹،۳۲۳ تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش اندک نرخ فروش کیسه‌های
افزایش اندک نرخ فروش محصولات سیمان هرمزگان در اسفند ماه؛

افزایش اندک نرخ فروش کیسه‌های "سهرمز"

در مقایسه با ۶ ماهه نخست سال رقم خورد؛

"سهرمز" و رشد قابل قبول فروش «سیمان فله»

سود ۷۳۴ ریالی این سیمان‌ساز در ۹ ماهه دیده شد؛

کسب ۲۳۰میلیارد ریال سود تسعیر ارز "سهرمز"

در سایه افزایش مقادیر فروش صادراتی سیمان و کلینکر رقم خورد؛

رشد درآمد‌های "سهرمز"

ارسال نظر