بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
بیش از ۲ هزار سهامدار گروه صنعتی سدید نامه‌نگاری کردند؛ ما را دریابید؛

پیام اضطراری سهامداران "وسدید" به اژه‌ایی

پیام اضطراری سهامداران
سهامدار گروه سدید، خواستار رسیدگی رییس قوه قضائیه به پرونده قضایی با شرکت فراب بر سر مالکیت ۳۳ درصد سهام و زیان سنگین ۸۰ درصدی سهامداران شدند.
کد خبر : ۲۴۷۶۴۱

سهامداران

به گزارش بورس نیوز، ۲۳۲۶ سهامدار گروه صنعتی سدید به عنوان هلدینگ صنعتی بزرگ در نامه‌ای به غلامحسین محسنی اژه‌ای اعلام کردند: این شرکت درگیر پرونده قضایی با شرکت معظم فراب بر سر مالکیت ۳۳ درصد سهام است.



در اوایل سال ۹۹ حکم مالکیت بلامنازع "وسدید" بر ۳۳ درصد سهام فراب صادر شد و شرکت اعلام کرد قصد افزایش سرمایه سنگین از این محل را دارد که مورد اقبال بازار سرمایه قرار گرفت.

در تیر همان سال شرکت فراب درخواست ماده ۴۷۷ را برای چهارمین بار داد و از آن روز تاکنون نماد "وسدید" در بازار سرمایه با تعلیق یا قفل در صف فروش روبرو بوده و سهامداران شرکت نیز متحمل زیان سنگین ۸۰ درصدی شدند.

این حق سهامداران مظلوم گروه صنعتی سدید نیست که در اوج تحریم‌ها برای حمایت از تولید، اقدام به خرید سهام این هلدینگ بزرگ کرده اند و اکنون سرمایه آن‌ها از بین رفته است. درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به پیگیری این پرونده اقدام شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Finland
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
با سلام این کارای شرکت وسدید پدر سهامدار رو درآورده یکیش هم من. امیدوارم آقای اژه ای رسیدگی سریع و قاطع داشته باشند.
ناشناس
Japan
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
باسلام لطفا مقصر اصلی ناظر درخصوص فراب وصاحب نفوذشان شزکت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
این وسط ما سهامدار ای خرد هستیمون به خاک نشسته.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
خدا لعنت کنه ........ بی شرف رو
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
جناب آقای اژه ای رئیس محترم قوه قضائیه ؛ نگذارید گروهی منفعت طلب و و زیاده خواه و از خدا بی خبر ، با مال و جان ما بی کس و کارها بازی کنند. نگذارید این گردن کلفتان بی رگ و ریشه ، بورس و اقتصاد و صنعت نیمه جان و مخصوصا قوه قضائیه مملکت را به سخره بگیرند و محل جولان خود قرار دهند و به ریش دیگران بخندند. اعتبار قوه قضائیه در دستان شماست. نگذارید عدلیه ایران ملعبه دست بچه زرنگهای بی دین و بی وطن قرار بگیرد و از درجه اعتبار ساقط گردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
از قرار معلوم باید به دادگاه لاهه شکایت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
قیمت سهم وسدید را آنقدر پایین آوردند بابک تخم مرغ میتوانی ۲۰ عددسهم وسدید بخری اکنون بهترین فرصت خرید وسدیداست که سرمایه گذاری فراب سهم را به ثمن به خس جمع کند وصاحب ۳۳/ هم بشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
اکنون که سهامداران وسدید را به خاک سیاه نشاندند وبه برکت قوه قضائییه قیمت ۵هزارتومانی وسدید به ۱۰۰ تومان رسیده با یک تخم مرغ میتوانند ۲۰ عدد سهم وسدید بخرند. اکنون که بهترین فرصت برای سرمایه گذران فراب است که میتوانند ثمن به خس با خرید تمام سهم وسدید با یک تیر دونشان را بزنند هم صاحب وسدید بشوند وهم ۳۳ درصدحق وسدید را در فراب را تصاحب کنند وهم عده ای ذینفع را که از منافع فراب وسدید نفع بردند از بلاتکلیفی وچه کنم چه کنم نجات بدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
این نوع شکایت ها شکایت دزد پیش شاه دزد بردن است.
احمدنادری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
اقااین رای صادرکنیدخوشتون میادمردم وعزیت میکنید.همه اموالمون رفت