شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد؛
آغاز پرداخت سود " رانفور " از اول مهرماه
شرکت خدمات انفورماتیک اززمان پرداخت سود به سهامداران خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت خدمات انفورماتیک زمان پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، کلیه سهامداران میتوانند از تارخ یکم مهرماه سال جاری نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت خدمات انفورماتیک؛
" رانفور " ترکیب جدید هیات مدیره را انتخاب کرد
خبری از شفافسازی «خدمات انفورماتیک» آمد؛
افزایشسرمایه ۲۸.۵ درصدی از سود انباشته
از سوی شرکت بورس تهران اعلام شد؛
" رانفور " متوقف میشود/ تعلیق "رمپنا" به مدت ۲ روز کاری
با اعلام شرکت خدمات انفورماتیک؛
" رانفور " ترکیب جدید هیات مدیره را انتخاب کرد
خبری از شفافسازی «خدمات انفورماتیک» آمد؛
افزایشسرمایه ۲۸.۵ درصدی از سود انباشته
از سوی شرکت بورس تهران اعلام شد؛
" رانفور " متوقف میشود/ تعلیق "رمپنا" به مدت ۲ روز کاری ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه