بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
رشد ۴۱ درصدی درآمد سالانه "وتجارت" در شهریورماه؛

ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی بانک تجارت

ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی بانک تجارت
درآمد‌های ثبت‌شده بانک تجارت از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۱۸۱,۴۱۹ میلیارد ریالی از تسهیلات اعطایی شده که نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد افزایش را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۴۸۰۰۵

رشد ۴۱ درصدی درآمد سالانه وتجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۳۳،۸۲۰ میلیارد ریال گزارش کرده و مقدار تسهیلات وصولی طی دوره نیز بالغ‌بر ۱،۶۲۹،۹۰۳ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین سرمایه ثبت‌شده این بانک ۲۲۳,۹۲۶ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

عملکرد ماهانه بانک تجارت+بورس نیوز

درآمد تسهیلات اعطایی وتجارت تا شهریورماه 

رشد ۴۱ درصدی درآمد سالانه روند کسب درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت+بورس نیوز

بر پایه این گزارش از سوی گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۵ درصد کاهش درآمد تسهیلات اعطایی را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۱ درصد رشد را در پی داشته، همچنین مقدار تسهیلات وصولی طی دوره نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۳۵ درصدی مواجه بوده، بانک طی این دوره یک‌ماهه تراز مثبت ۲۸ درصد را ثبت کرده است.


بیشتر بخوانید: رکورد میزان پرداختی‌های بانک تجارت شکسته شد


میزان درآمد‌های ثبت‌شده این بانک از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۱۸۱,۴۱۹ میلیارد ریالی از تسهیلات اعطایی شده که نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد افزایش را تجربه کرده، بیشترین درآمدی که بانک تجارت در شهریورماه از خود بر جای گذاشته مربوط به «سایر تسهیلات» با ۱۸,۵۹۳ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «مشارکت مدنی» با ۴،۹۴۷ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری عمده‌ترین درآمدی که به ثبت رسیده مربوط به «سایر تسهیلات» با ۱۰۳،۳۷۸ میلیارد ریال و «فروش اقساطی» با ۲۲,۹۵۳ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد سالانه ۶۴ درصدی بانک تجارت
بانک تجارت طی این دوره یک‌ماهه تراز مثبت ۳۷ درصد را ثبت کرد؛

افزایش درآمد سالانه ۶۴ درصدی بانک تجارت

روند صعودی میزان پرداختی سود سپرده‌های
پرداختی‌ها به کام سپرده‌گذاران شد؛

روند صعودی میزان پرداختی سود سپرده‌های "وتجارت"

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی بانک تجارت
بانک تجارت افزایش درآمد ۶۱درصدی را به ثبت رساند؛

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی بانک تجارت

ارسال نظر