بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:

بهبودی بازار سرمایه با شفاف سازی و عملکرد مناسب

بهبودی بازار سرمایه با شفاف سازی و عملکرد مناسب
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شفاف سازی و عملکرد مناسب در حوزه حقوقی از جمله مباحثی است که می‌تواند وضعیت بازارسرمایه را بهبود ببخشد.
کد خبر : ۲۴۸۰۵۸

بازار سرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در دولت جدید باید نقاط ضعف موجود در بازار به طور کامل رفع شود، اظهار کرد: ایجاد بسته‌های حمایتی از سوی دولت و اجرای آن از بازار سرمایه، می‌تواند اعتماد مردم و سرمایه‌گذاران را به بازار بیش از پیش افزایش دهد.



وی افزود: اعتماد فوق می‌تواند از طریق تقویت صندوق تثبیت و یا ثبات در قوانین بورس باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات با بیان اینکه تغییر مکرر برخی قوانین در بورس و بازار سرمایه می‌تواند موجب بی اعتمادی نسبت به این بازار شود، ادامه داد: عرضه‌های اولیه بسیار خوب توسط دولت می‌تواند برای قانون بودجه موثر باشد.

زنگنه تصریح کرد: شفاف سازی و عملکرد مناسب در حوزه حقوقی از جمله مباحثی است که می‌تواند وضعیت بازارسرمایه را بهبود ببخشد.

وی اظهار امیدواری کرد؛ در آینده‌ای نزدیک، با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت، شاهد اعتماد بیش از پیش به بازار، نظارت و شفافیت در ارائه اطلاعات خواهیم بود.

عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر آنکه باید بازار را کنترل کرد، اظهار کرد: چنانچه مسئولان نتوانند بازار را کنترل کنند با مشکلات بی‌شماری مواجه خواهیم بود که می‌تواند میزان نقدینگی‌ها و سرمایه‌های سرگردان را در کشور گسترش داده و آسیب‌های جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر