بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان البرز در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

صالح آبادی؛ بهترین گزینه برای ریاست بانک مرکزی

صالح آبادی؛ بهترین گزینه برای ریاست بانک مرکزی
تجربه گرانقدر آقای صالح آبادی در بازار سرمایه و بازار پول و همچنین جوان بودن و دانش و تخصص ایشان، به کارایی بیشتر بازار پول و بازار سرمایه کمک خواهد کرد.
کد خبر : ۲۴۸۱۹۴

صالح آبادی؛ بهترین گزینه برای ریاست بانک مرکزی

به گزارش بورس نیوز، علی صالح‌آبادی (زاده ۱۳۵۷، سبزوار) رئیس کل بانک مرکزی ایران شد. او پیشتر مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و قبل از آن و از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۳ ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار را به عهده داشت. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق و دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران، و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق است.


عظیم ثابت رئیس هیئت مدیره شرکت سبدگردان البرز در گفتگو با بورس نیوز ضمن تاکید بر مزیت انتخاب فردی از جنس بازار سرمایه برای مدیریت بانک مرکزی بیان کرد: انتخاب جناب آقای صالح آبادی برای ریاست بانک مرکزی بهترین انتخاب ممکن بود و به وزیر اقتصاد و هیات دولت بابت حسن انتخاب شان تبریک می گویم.

وی افزود: آقای صالح آبادی تجربه گرانقدری در بازار سرمایه داشته اند. بسیاری از خدمات و نهادهای مالی در بازار سرمایه، در دوران حضور ایشان در بازار سرمایه راه اندازی شده اند. ضمن اینکه ایشان به واسطه حضور در راس یک بانک تخصصی صادرات و واردات، تجربه مثبت و بزرگی هم برای ایجاد همگرایی، وصال و انسجام بین بازار سرمایه و بازار پول کسب کرده اند. تجربه گرانقدر ایشان در بازار سرمایه و بازار پول و همچنین جوان بودن و دانش و تخصص ایشان، به کارایی بیشتر بازار پول و بازار سرمایه کمک خواهد کرد. امیدوارم ایشان در انتخاب معاونین خود هم دست بالا را داشته باشند تا به پیشبرد اهداف ایشان در بانک مرکزی کمک شود. اگرچه انتخاب رئیس کل بانک مرکزی در دولت جدید با کمی تأخیر صورت گرفت، اما سیگنال مثبتی به بازار سرمایه و بازار پول خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
حرکت سهم ها منوط به مهر تایید کدال
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

حرکت سهم ها منوط به مهر تایید کدال

حرکت نمادین اقای رئیسی و سیگنالی به
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

حرکت نمادین اقای رئیسی و سیگنالی به "بورس"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
امیدواریم ایشان ارز نیمایی را که باعث دزدی در کشور است حذف کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
هر کی انتخاب میشد شما همین حرف رو میزدید، تنها تخصص شما همین تعارفات و لفاظی های پوچ و بی معنی است. کارنامه ایشان در دوران ریاست سازمان بورس را واقعا مثبت ارزیابی میکنید ؟ کارنامه یک جوان 28 ساله بدون هیچ تجربه ای در بورس را در سمت ریاست سازمان بورس از دید شما گرانقدر بود ؟