بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
با اعلام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی؛

سهامداران " شستا " بخوانند

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از زمان پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
کد خبر : ۲۴۸۱۹۸
نویسنده :
مینا علیزاده

شستا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
همچنین، سود سهامداران حقوقی نیز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ قابل پرداخت خواهد بود.

سهامداران

 


  • بیشتر بخوانید:  

 

 

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عرضه عمده سهام غیرمدیریتی
در بازار دوم فرابورس صورت می‌گیرد؛
عرضه عمده سهام غیرمدیریتی "میهن ۴"
به دنبال برگزاری مجمع شرکت بیمه میهن؛
مجمع "میهن" بدون سود بود
سهامداران
با برگزاری مجمع شرکت بیمه میهن؛
سهامداران "میهن" ۱۰ روز دیگر با هم دیدار می‌کنند
سهامداران
با اعلام شرکت بیمه میهن؛
سهامداران " میهن " دور هم جمع می شوند
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
محمد حسین
Germany
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
پس افزایش سرمایه چی شد ؟ کی میدن؟
گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
شستا همه چیز مارو گرفت حتی ۳۰ میلیون تومان پول پیش خونمونو
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
شستا شرکت گردن کلف بورسی است که اگر بگم نصف بورس ایران زیر مجموعه شستاس .برای اینده فرزندان تان سرمایه گذاری کنید هم از سود سالیانه وهم از مجمع های ان استفاده کنید.شستا شما را مولتی میلیاردر خواهد کرد
صادق
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
تا کنون بورس سرمایه سهامداران را بالا کشیده.هنووز که سود نداده مبلغ سود را از سهم کسر کرده.
سیدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
لعنت خدابراینهاچرامردم راالکیبه اینورواونورمیکشونیدبی شرفا سودشان رابه حساب سجام خودشان بریزیدمسخره بازیهاچیه مستقیم هرکدحقیقی یک کارت داره بفرستیدبه حسابشان مسخره ها
ناشناس
Australia
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
فقط میتونم بگم سهامداراشو به خاک سیاه نشوند
ناشناس
Australia
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
فقط میتونم بگم سهامداراشو به خاک سیاه نشوند
بیگلو
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
چه کسانی سهامداران تامین اجتماعی هستند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
واقعا برا خودم متاسفم که سهام شستا دارم سهمی مزخرف برای سهامدار حقیقی هیچی ننوشته برای سهامدار حقوقی نوشته سهام دار محترم حقوقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
در اطلاعیه بانک مورد نظر قید نشده . سوال بعدی هدف سلام مگر نظم‌دادن به این مسایل نبوده که بعضی از شرکتها مثل صبا بانک اعلام میکنند.
صادق
United States of America
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
خوب بود شستا مبلغ سود سهامداران را اعلام میکرد.
رضا
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
اقاصادق هرسهم دقیق نمیدونم ولی دویست وخرده ای سودهر سهمه که من دوهزارتا سهمشو دارم حساب کردم نزدیکه چهارصدوسی چهل هزارتومن حدودا میشه که باید چهارم ابان بریم بانک رفاه کارگران بگیریم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
یه بوم و دوهوا شده دولت مردم رو می‌فرسته بانک سود دریافت کنن کرونا هم بیخیال چرا سود رو به حساب سهام دار واریز نمیکنن مثل یارانه
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
گل سر سبد زیر مچموعه شستا صبا تامین است که سود خوبی تصویب کرد ولی قیمت آن دو برابر سود ریخت چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
چرا از طریق شماره سجام واریز نمیکنن؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
چرا از طریق شماره سجام واریز نمیکنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
اعلام کنید به هر شخص بازنشسته جقدر وکارمند چقدر تعلق می‌گیرد فقط خدا کنه سر کاری نباشه باشه یا نباشه خوبه مدتی سر گرمی‌ هست
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تو رو خدا بیشتر از این منو بیچاره نکنید به دین به آیین به هر چی که میپرستید من خرج خونه میدم.من دیگه بیشتر از این نمیکشم آخه یه ذره رحم داشته باشید
ایرانی
Indonesia
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
دلخوش به این اخبار نباشید شما را پولدار میکنیم.شما را به خاک سیاه مینشانیم.بزک نمیر بهار میاد.
فعلا گربه رقصانی دارند.