بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
آتش کوره‌های این فولادساز، هر هفته سرخ‌تر می‌شود؛

بازگشت امید به درآمدزایی «ذوب» از سبدکالایی رینگ نقره‌ای

حجم معاملات ذوب آهن در بورس کالا نسبت به هفته گذشته بیش از ۷ هزار تن بیشتر شده و درآمدی بیش از ۳۵۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان را برای این شرکت به ارمغان آورده است.
کد خبر : ۲۴۸۲۱۴

بازگشت امید به درآمدزایی «ذوب» از سبدکالایی رینگ نقره‌ای

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، ذوب‌آهن در هفته منتهی به ۱۶ مهر عملکردی از درآمد را به نمایش گذاشته که کاملا روز‌های تلخ درآمدی در شهریورماه را فراموش کرده و مشتریان نیز استقبال مناسبی از سبد عرضه‌شده این شرکت نشان دادند.

درمجموع معاملات این شرکت می‌توان دریافت که حجم معاملات نسبت به هفته گذشته بیش از ۷ هزار تن بیشتر شده و درآمدی بیش از ۳۵۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

ذوب آهن بورس کالا بورس نیوز

تیرآهن

در سبد تیرآهن عرضه‌شده در بورس کالا تنها «تیرآهن ۱۶ و ۱۴» وجود داشت که ۳ هزار و ۳۱۲ تن عرضه را در این قسمت شاهد بودیم که تقاضایی در حدود ۶ و ۶۹۳ تن برای این کارخانه به ثبت رسید، ولی میزان معاملات در حدود نصف تقاضای به ثبت رسیده بود و درآمدی ۴۷ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان را از این بخش به دست آورد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۱۰ نوبت عرضه این شرکت به میزان ۱۴ هزار و ۱۶۸ تن عرضه اشاره کرد که ۹ نوبت آن به معامله ختم شد.

بر پایه این گزارش می‌توان دریافت که در برابر حجم عرضه‌ها، تقاضایی بالغ‌بر ۳۱ هزار و ۴۸۷ تن برای این کارخانه به ثبت رسید و درنهایت معامله‌ای ۱۳ هزار و ۱۵۶ تن را برای این هفته به ثبت رساند.

میزان ارزش نقدی سبد تیرآهن مخلوط در این هفته به ۱۸۶ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومان رسید.

ذوب آهن بورس کالا بورس نیوز

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد میلگرد مخلوط باآنکه عدد ۷ هزار و ۶۰۰ تنی را به نمایش گذاشت اما؛ میزان تقاضا‌ها بیش از ۱۰ هزار تن به نسبت معامله بیشتر بود بااین‌حال از چنین حجم ثبت‌شده معامله‌ها، ۱۰۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان برای این شرکت درآمدزایی شد.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش ۹۷۵ تن معامله ثبت کرد و درآمدزایی ذوب در این بخش به بیش از ۱۴ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آتش به زیر کوره‌های «ذوب» دمیده شد
آیا این فولادساز، جان گرفت؛

آتش به زیر کوره‌های «ذوب» دمیده شد

اوضاع این فولادساز اصفهانی رو به بهبود رفت؛

عرضه‌های «ذوب» کم شد اما درآمدزایی ۲ برابر شد

ارسال نظر