با اعلام معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس تهران؛
" کالا " به تابلوی اصلی بورس آمد
معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس تهران از انتقال نماد معاملاتی شرکت بورس کالا از تابلوی فرعی بازار اول به تابلو اصلی بازار اول خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، مجید نوروزی، معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس تهران در نامهای به مدیرعامل بورس کالای ایران اعلام کرده با توجه به اینکه شرکت بورس کالا شرایط مقرر برای تابلوی اصلی بورس تهران را احراز کرده، نماد معاملاتی آن از تابلوی فرعی بازار اول به تابلو اصلی بازار اول منتقل شد.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
طی تازه ترین آمارها؛
تنها ۱۲۸ شرکت به پرداخت سود از سجام رسمیت بخشیدند
در بورس تهران اتفاق می افتد؛
آغاز معاملات قراردادهای اختیار معامله "کگل" از چهارشنبه
از روز دوشنبه و در بازار سرمایه رقم می خورد؛
عرضه نخستین اوراق اجاره سهام هیبریدی از طریق توثیق و رتبهبندی
ساعت پنج و نیم عصر؛
کُشتی ناجوانمردانه در زمین خصوصی سازی
طی تازه ترین آمارها؛
تنها ۱۲۸ شرکت به پرداخت سود از سجام رسمیت بخشیدند
در بورس تهران اتفاق می افتد؛
آغاز معاملات قراردادهای اختیار معامله "کگل" از چهارشنبه
از روز دوشنبه و در بازار سرمایه رقم می خورد؛
عرضه نخستین اوراق اجاره سهام هیبریدی از طریق توثیق و رتبهبندی
ساعت پنج و نیم عصر؛
کُشتی ناجوانمردانه در زمین خصوصی سازی ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه