بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
دلیل از نفس افتادن فروش ماهانه فخوز چیست؛

درآمدزایی فولادخوزستان از ته چاه فروش!

درآمدزایی فولادخوزستان از ته چاه فروش!
"فخوز" در شهریورماه درآمد‌های خود را از بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آورده که فروش محصولات در بازار داخلی بیشترین مقدار درآمد را طی این دوره به نام خود ثبت کرده است.
کد خبر : ۲۴۸۴۳۵

فولاد خوزستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰، مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه خود را مبلغی بالغ‌بر ۲۳،۶۰۲ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده را ۲۰۱،۸۸۳ میلیارد ریال ارائه کرده است.

عملکرد ماهانه فولاد خوزستان+بورس نیوز

میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی برابر با ۵۰ هزار میلیارد ریال گزارش‌شده و لازم به ذکر است که "فخوز" در شهریورماه درآمد‌های خود را از بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آورده که فروش محصولات در بازار داخلی بیشترین مقدار درآمد را به نام خود با ۱۶،۲۱۹ میلیارد ریال ثبت کرده و مابقی درآمد شناسایی‌شده که در بازار صادراتی ۷،۳۸۳ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: درآمد‌ها و آمار‌های عجیبی که فولاد خوزستان ثبت می‌کند


درآمد‌های ثبت‌شده "فخوز"

روند درآمد ماهانه فولاد خوزستان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد خوزستان در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد کاهش را تجربه کرده، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۳۰ درصدی را توانسته از خود بر جای بگذارد، بیشترین مقدار درآمدی که فولاد خوزستان از خود بر جای گذاشته مربوط به بازار داخلی بوده و درآمدزاترین محصول این شرکت فولادی در اختیار «اسلب داخلی» با ۸،۵۳۷ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول برابر با ۱۶۴،۹۰۶،۶۵۰ ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۲۲ درصد افزایش نرخ را به همراه داشته است.

روند فروش محصولات فولاد خوزستان

فروش ماهانه فروش ماهانه فولاد خوزستان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، "فخوز" در شهریورماه سال جاری مجموع فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱۵۳,۹۲۹ تن گزارش کرده که نسبت به ماه گذشته ۲۹ درصد کاهش را شاهد بوده و روند نزولی را از خود بر جای گذاشته، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۶ درصد تنزل یافته، مجموع فروش ۶ ماهه اخیر فولاد خوزستان برابر با ۱،۵۰۶،۵۳۹ تن اعلام‌شده که در مقایسه با سال گذشته ۲۸ درصد کاهش داشته است.

فروش شهریورماه فخوز+بورس نیوز

بیشترین مقدار فروش فولاد خوزستان در شهریورماه را در بازار داخلی با ۱۰۹،۹۱۸ تن مشاهده می‌کنیم که «اسلب داخلی» با مقدار فروش ۵۱،۷۷۳ تن پرفروش‌ترین محصول این شرکت فولادی بوده، همچنین «بلوم و بیلت داخلی» نیز با ۴۹،۷۳۶ تن رتبه بعدی پرفروش‌ترین محصول فولاد خوزستان را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فولادخوزستان محصولات بدون مشتری را حذف کرد
فخوز و درآمد ۲۵۳ میلیارد تومانی از شمش بلوم؛

فولادخوزستان محصولات بدون مشتری را حذف کرد

ارسال نظر