بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
افزایش ۷۴درصدی درآمد ماهانه در شهریورماه ثبت شد؛

درآمدزایی چشمگیر "خزر" از فروش‌های سبک

درآمدزایی چشمگیر
فنرسازی زر در شهریورماه توانسته ۷۹۷ تن از محصولات خود را در بازار به فروش برساند که شاهد افزایش فروش ۵۷ درصدی نسبت به ماه گذشته بود.
کد خبر : ۲۴۸۵۱۲

فنرسازی زر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فنرسازی زر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) مجموع درآمد‌ عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۳۰۳ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز درآمد‌های ثبت‌شده را برابر با ۱،۱۵۹ میلیارد ریال اعلام کرده است.

همچنین درآمدی که در شهریورماه سال جاری توسط فنرسازی زر گزارش‌شده از فروش محصولات در بازار‌ صادراتی و داخلی بوده که بیشترین درآمد شناسایی‌شده از فروش محصولات در بازار داخلی با ۲۹۳ میلیارد ریال بوده و در بازار صادراتی نیز ۹ میلیارد ریال درآمد به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه فنرسازی زر+بورس نیوز

درآمد‌های ثبت‌شده "خزر" در شهریورماه

روند کسب درآمد فنرسازی زر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، فنرسازی زر میزان درآمدی که در پایان شهریورماه سال جاری خود بر جای گذاشته نسبت به مردادماه ۷۴ درصد افزایش پیداکرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۱۴۱ درصدی مواجه بوده، همچنین مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام‌شده نسبت به سال گذشته با افزایش درآمد ۹۵ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین درآمدی که "خزر" در شهریورماه ثبت کرده از فروش محصولات سبک در بازار داخلی با ۱۵۵ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و محصول بعدی نیز در اختیار محصولات سنگین با ۷۸ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: نرخ محصولات "خزر" ۹ درصد گران شد


فنرسازی زر در شهریورماه توانسته ۷۹۷ تن از محصولات خود را در بازار به فروش برساند که شاهد افزایش فروش ۵۷ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده، پرفروش‌ترین محصول ارائه‌شده توسط این شرکت به «محصولات سبک» با ۴۶۶ تن اختصاص‌یافته که نرخ فروش این محصول ۳۳۲،۸۲۱،۸۸۸ ریال به ثبت رسیده، همچنین گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط "خزر" متعلق به محصولات سنگین در بازار صادراتی با ۴۷۸،۹۲۶،۸۲۹ ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند افزایشی درآمد‌های
این فنرساز در مرداد ۲۲درصد کاهش درآمد داشت؛

روند افزایشی درآمد‌های "خزر" پایان یافت

افزایش ۸۷۱ درصدی سود خالص
عملکرد ۳ ماهه ابتدایی سال جاری فنرسازی زر؛

افزایش ۸۷۱ درصدی سود خالص "خزر"

رشد ۷۶ درصدی درآمد سالانه
بیشترین درآمد حاصل‌شده "خزر" از محصولات سبک بوده است؛

رشد ۷۶ درصدی درآمد سالانه "خزر"

هر چه تعدیل منفی سودآوری بیشتر، افزایش قیمت سهام بیشتر؛

"خزر" هم سال ۱۳۹۸ را با تعدیل منفی به پایان رساند

ارسال نظر