بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
با اعلام شرکت شاهد؛

" ثشاهد " سوددهی را از دی ماه آغاز می کند

شرکت شاهد از زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
کد خبر : ۲۴۸۵۱۷
نویسنده :
مینا علیزاده

شرکت شاهد+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت شاهد از زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

همچنین، سود سهامداران حقوقی از خردادماه سال ۱۴۰۱ قابل پرداخت خواهد بود.


  • بیشتربخوانید:
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
سعیدمحمدیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
خواهش میکنم.در مورد افزایش سرمایه شرکت شاهد را خواستار هستیم.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
یک سهم بی در و پیکر . خاک تو ی حقوقی و بازار گردانش
احمد هلالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
سلام. سود مجمع از چه بانکی باید اقدام کنیم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
مرده شور سود مزخرف ثشاهد،واقعا خجالت نمیکشن؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بنده سودسهام قبلی رادریافت نکردهام کجامراجعه کنم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
سلام‌سودرا.چطوری‌بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
سلام‌سودرا.چطوری‌بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
سلام‌سودرا.چطوری‌بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
سلام‌سودرا.چطوری‌بگیریم
حمید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
سلام .سودرابه حساب سجامی میرزند ودرغیراینصورت ازچه بانکی بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سلام چرا سودسهامداران رادرسجام واریز نمی کنید. وحالاازکدام بانک دریافت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سلام چرا سودسهامداران رادرسجام واریز نمی کنید. وحالاازکدام بانک دریافت کنیم
علی بوجار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سلام چرا سودسهامداران رادرسجام واریز نمی کنید. وحالاازکدام بانک دریافت کنیم
علی بوجار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سلام چرا سودسهامداران رادرسجام واریز نمی کنید. وحالاازکدام بانک دریافت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
سودمجمع ثشاهدبخورین.
چون معلوم نیست ازکجا باید بگیریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
سودمجمع ثشاهدبخورین.
چون معلوم نیست ازکجا باید بگیریم؟
سعید علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ذکر نکردید از کجا و چجوری سود سالیانه ثشاهد دریافت کنیم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
متشکرم
رقیه پیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
سلام چطور میشه تعداد سهم و برای سود سهام درخواست داد . سامانه عوض شده نمیشه رفت پرتال اعضا ؟!!!
اصغری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
ازکجابایددریافت کنیم سودسهامو
مصطفی توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
سلام وقت بخیر سود سهام ثشاهد از طریق سجام پرداخت میشه یا باید به جایی مرتجعه کنیم (ممنون)
مصطفی توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
سلام وقت بخیر سود سهام ثشاهد از طریق سجام پرداخت میشه یا باید به جایی مرتجعه کنیم (ممنون)
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آخه تو کدوم بانک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
سود مجمع این سهم رو چطور باید بگیریم ، تلفن امور سهامداران پاسخ نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
سود مجمع این سهم رو چطور باید بگیریم ، تلفن امور سهامداران پاسخ نمیده
محتشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
سود مجمع این سهم رو چطور باید بگیریم ، تلفن امور سهامداران پاسخ نمیده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
باسلام
برای دریافت سود ثشاهد باید به کجا مراجعه کنیم؟
سهامدار شرکت شاهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
سلام حداقل به یکی از اینا جواب بدین که ما بفهمیم آره شماهم هستین ونرفتین کانادا... آخه چطوری درخواست دریافت سود رو بدیم؟؟ وقتی همه راهارو بستین؟؟!!؟؟
مصطفی توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
سلام وقت بخیر ، سود سهام ثشاهد رو تا 1401/02/31 وقت داره من هنوز موفق نشدم دریافت کنم ، از کجا باید بگیریم یا از کدوم بانک ، ممنون از راهنماییتون
مصطفی توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
سلام وقت بخیر ، سود سهام ثشاهد رو تا 1401/02/31 وقت داره من هنوز موفق نشدم دریافت کنم ، از کجا باید بگیریم یا از کدوم بانک ، ممنون از راهنماییتون
مصطفی توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
سلام وقت بخیر ، سود سهام ثشاهد رو تا 1401/02/31 وقت داره من هنوز موفق نشدم دریافت کنم ، از کجا باید بگیریم یا از کدوم بانک ، ممنون از راهنماییتون
مصطفی توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
سلام وقت بخیر ، سود سهام ثشاهد رو تا 1401/02/31 وقت داره من هنوز موفق نشدم دریافت کنم ، از کجا باید بگیریم یا از کدوم بانک ، ممنون از راهنماییتون
حمیدرضا کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
با سلام، سود نقدی مجمع ثشاهد را چگونه باید دریافت کنیم؟
حمیدرضا کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
با سلام، سود نقدی مجمع ثشاهد را چگونه باید دریافت کنیم؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
سلام خسته نباشید سود شرکت ثشاهد را چور باید دریافت کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
سلام خسته نباشید سود شرکت ثشاهد را چور باید دریافت کنیم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
. اعضای هئیت مدیره ثشاهد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
سود ما توی شکم مسولین ثشاهد
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
چرا ما ما چند سال شود سلام نگرفتیم
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
چرا ما ما چند سال سود سهام شاهد را نگرفتیم ؟