بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
پنیرهای کالبر به کام مشتریان شور بود/ افت اندک درآمدهای ماهانه در شهریور
بیشترین درآمد شناسایی‌شده لبنیات کالبر از فروش محصولات در بازار داخلی رقم خورده و مابقی این مبلغ نیز از فروش محصولات در بازار خارجی اعلام شده است.
کد خبر : ۲۴۸۷۳۲

لبنیات کالبر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت لبنیات کالبر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی به‌دست‌آمده طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۲۰۵ میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز میزان درآمد شناسایی‌شده بالغ‌بر ۱،۰۷۶ میلیارد ریال گزارش‌شده، همچنین میزان سرمایه این شرکت ۴۶۲ میلیارد ریال اعلام‌شده و درآمدی که توانسته طی این دوره از خود برجای بگذارد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بوده است.

عملکرد ماهانه غالبر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: کاهش درآمد ۳.۳۸ درصدی "غالبر" برای دومین ماه متوالی


بیشترین درآمد شناسایی‌شده از فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۴۵ میلیارد ریال رقم خورده و مابقی این مبلغ نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال بوده که از فروش محصولات در بازار خارجی به دست آمده است.

درآمد‌های عملیاتی "غالبر" تا شهریورماه ۱۴۰۰

درآمد ماهانه لبنیات کالبر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، لبنیات کالبر در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۲ درصد کاهش درآمد را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را به همراه داشته، بیشترین میزان درآمدی که "غالبر" از فروش محصولات به دست آورده در بازار داخلی بوده و عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده در این بخش از «پنیر» با ۶۳ میلیارد ریال و نرخ فروش این محصول برابر با ۲۹۵،۳۵۴ریال به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد اُفت نرخ را به دنبال داشته است.


مقدار فروش محصولات لبنیات کالبر در شهریورماه برابر با ۶۸۳،۳۷۵ کیلوگرم بوده که نسبت به ماه گذشته ۲۱ درصد افزایش فروش را به همراه داشته و نسبت به دوره مشابه نیز با ۲۲ درصد افزایش فروش مواجه بوده، همچنین بیشترین میزان فروش محصول را در شهریورماه «محصول شیر» با ۲۹۷،۶۱۸ کیلوگرم در اختیار داشته که نرخ فروش این محصول ۱۴۳،۶۸۸ ریال اعلام‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مردادماه، پایانی بر روند نزولی درآمدهای
کالبر در مرداد ۱۸۸درصد افزایش درآمد سالانه ثبت کرد؛

مردادماه، پایانی بر روند نزولی درآمدهای "غالبر"

کاهش درآمد ۳.۳۸ درصدی
روند نزولی درآمدهای حاصل‌شده لبنیات کالبر در تیرماه؛

کاهش درآمد ۳.۳۸ درصدی "غالبر" برای دومین ماه متوالی

رشد ‍۱۶درصدی درآمد ماهانه
عملکرد لبنیات کالبر در اسفندماه سال ۹۹ بررسی شد؛

رشد ‍۱۶درصدی درآمد ماهانه "غالبر" / سهم فروش صادراتی ۳۱درصدی شد

زیان‌هایی که بسیاری انتظارش را داشتند؛

این شما و این دلیل ۲ماه صف فروش "غالبر"

ارسال نظر