بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
بازگشت به روند صعودی "پاکشو" در شهریورماه

پاکشو تمام درآمد‌های قبلی را شست

پاکشو تمام درآمد‌های قبلی را شست
درآمد‌های گروه صنعتی پاکشو در شهریورماه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین مقدار فروش را در بخش داخلی با ۴،۱۱۳ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم.
کد خبر : ۲۴۸۸۰۳

گروه صنعتی پاکشو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی پاکشو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد‌ شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر با ۵،۹۲۱ میلیارد ریال ارائه کرده و در طول دوره ۶ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد حاصل‌شده این شرکت برابر با ۲۳،۹۳۹ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده شرکت پاکشو طی این دوره به میزان ۴۸ هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

عملکرد ماهانه پاکشو+بورس نیوز

درآمد‌های گروه صنعتی پاکشو در شهریورماه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین مقدار فروش را در بخش داخلی با ۴،۱۱۳ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم و مابقی این مبلغ در بازار صادراتی با ۱،۸۰۷ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "پاکشو" تا شهریورماه

روند ثبت درآمدهای پاکشو+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که گروه صنعتی پاکشو در شهریورماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با ۵۱ درصد افزایش مواجه بوده که کاهش درآمد ماه گذشته را جبران کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش درآمد ۱۰۱ درصدی را به همراه داشت.


بیشتر بخوانید: "پاکشو" شهریور را با رشد ۲۱درصد درآمد تمام کرد


در شهریورماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد‌های "پاکشو" از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده، بیشترین درآمد پاکشو در بازار داخلی از بخش «مایعات» با ۲،۴۹۱ میلیارد ریال بوده و در بخش صادراتی نیز «پودر و مایعات البسه» با ۲۹۸ میلیارد ریال بیشترین درآمد را از آن خودکرده است.

مقدار فروش محصولات "پاکشو" شهریورماه سال جاری

فروش ماهانه محصولات پاکشو+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، گروه صنعتی پاکشو در شهریورماه مقدار فروش ماهانه را برابر با ۲۶،۱۶۳ تن اعلام کرده که در مقایسه با ماه گذشته ۲۳ درصد افزایش فروش را در پی داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۱۳ درصدی مواجه بوده، گروه صنعتی پاکشو در شهریورماه سال جاری بیشترین میزان فروش را از بخش بازار داخلی داشته که عمده‌ترین بخش فروش رفته طی این دوره یک‌ماهه در اختیار «مایعات» با ۱۵،۶۴۸ تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد‌های ماهانه این شرکت شوینده با کاهش مواجه شد؛

"پاکشو" از روند افزایشی درآمد جاماند/ افت ۲۰درصدی درآمد مرداد

کاهش ۵۱ درصدی درآمد‌های
گروه صنعتی پاکشو در فروردین‌ماه با کاهش فروش محصولات مواجه بود؛

کاهش ۵۱ درصدی درآمد‌های "پاکشو"

چشم سهامداران
رشد ۸۳ درصد درآمد سالانه این شوینده امیدواری آورد؛

چشم سهامداران "پاکشو" به آینده

بازدهی ۳۴.۳ درصدی صندوق
نگاهی به عملکرد صندوق سرمایه گذاری آرمان کارآفرین

بازدهی ۳۴.۳ درصدی صندوق " آرمان کارآفرین"

ارسال نظر