بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
افزایش ۶۲درصد سود خالص ثبت شد؛

پترویی‌ها مرکز اصلی تمرکز "شستا"

پترویی‌ها مرکز اصلی تمرکز
بیشترین دارایی "شستا" در اختیار بخش «سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت» با ۲۷۲،۰۱۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۷۸ درصد رشد را شاهد بوده و همان‌طور که شاهد هستیم «دریافتنی‌های تجاری» با ۲۴۲،۱۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
کد خبر : ۲۴۸۸۵۱

سرمایه گذاری تأمین اجتماعی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در گزارش صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌ عملیاتی‌ خود طی این دوره یک‌ساله را برابر با ۳۱۴،۹۷۶ میلیارد ریال ارائه کرده که رشد ۶۱ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته از آن خودکرده، سود عملیاتی شرکت "شستا" طی این دوره یک‌ساله با افزایش ۶۱ درصدی به مبلغی بالغ‌بر ۳۱۴،۵۰۹ میلیارد ریال رسیده است.

سود خالص شستا در پایان دوره سالانه+بورس نیوز

این شرکت با سود خالص ۳۱۱،۴۸۱ میلیارد ریالی مواجه بوده که نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد رشد پیداکرده و سود خالص هر سهم برابر با ۲،۱۹۹ ریال بوده، سود انباشته پایان دوره شستا در پایان دوره یک‌ساله ۲۴۹،۹۷۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده که رشد ۹۲ درصدی را از خود بر جای گذاشته است.

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان خردادماه ۱۴۰۰

روند درامدهای عملیاتی شستا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در گزارش صورت‌وضعیت مالی یک‌ساله خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۵۵۲،۰۲۶ میلیارد ریال ارائه کرده که رشد ۶۲ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته شاهد بوده و بیشترین دارایی در اختیار بخش «سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت» با ۲۷۲،۰۱۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۷۸ درصد رشد را شاهد بوده و همان‌طور که شاهد هستیم «دریافتنی‌های تجاری» با ۲۴۲،۱۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: "شستا" غولی که باید از خواب بیدار شود


سرمایه شستا طی این دوره یک‌ساله نسبت به سال گذشته با ۱۴۲ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده که ۷۸ درصد افزایش سرمایه را به همراه داشته، همان‌طور که گفته شد مجموع درآمد‌های عملیاتی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در پایان دوره یک‌ساله منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۳۱۴،۹۷۶ میلیارد ریال به ثبت رسیده، بیشترین درآمدی که طی این دوره اعلام‌شده مربوط به «محصولات پتروشیمی» و «دارو و تجهیزات پزشکی» به ترتیب مبالغ ۱۳۸,۲۷۶ میلیارد ریال و ۱۴۶,۲۰۵ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

برآورد شرکت از برنامه‌های تأمین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی شرکت

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی تا پایان دوره منتهی به خرداد ۱۴۰۱، برنامه تأمین مالی شرکت تغییرات با اهمیتی نسبت به دوره‌های گذشته ندارد.

صورت ریز معاملات سهام تحصیل شده شستا

مجموع بهای تمام‌شده پذیرفته‌شده در بورس شرکت شستا در پایان سال مالی منتهی به خرداد ۱۴۰۰ برابر با مبلغ ۲۱۳،۰۳۲ میلیارد ریال گزارش‌شده که ارزش بازار این مقدار سرمایه‌گذاری به ۱،۲۵۹،۰۷۱ میلیارد ریال رسید، بیشترین مقدار ارزش بازار سرمایه‌گذاری مربوط به سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۶۱۲،۱۴۲ میلیارد ریال بوده که شامل ۵۶،۲۹۴،۶۴۶،۰۰۵ سهام است.

درآمد سود سهام محقق‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان دوره ۲۲۶،۲۷۱ میلیارد ریال اعلام‌شده که ۹۲ درصد رشد داشت.

عملکرد ماهانه سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۳۱۸،۰۵۷ میلیارد ریال گزارش کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بورس با ۲۳۲،۴۱۹ میلیارد ریال بوده و مابقی نیز در حوزه خارج از بورس با ۸۵،۶۳۸ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در مهرماه متعلق به صنعت «محصولات شیمیایی» با ۸۳۲،۰۸۰ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «سرمایه‌گذاری‌ها» با ۲۴۴،۵۶۶ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را طی این دوره به خود اختصاص داده‌اند.

ارزش بازار شستا در مهرماه 1400+بورس نیوز

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در مهرماه سال جاری از محل معاملات واگذاری سهام ۱۸ میلیارد ریال سود کسب کرده، پردیس با سرمایه ثبت‌شده ۱۴۲ هزار میلیارد ریال طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به پایان خردادماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده ۳۸۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است.

شرکت در انتهای مهرماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۲۳۲,۴۱۹ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۵۲۰ درصدی به مبلغ ۱,۴۴۰,۶۳۵ میلیارد ریال رسیده، در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس بیشترین بهای تمام‌شده را «سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین» با ۹۵،۲۱۴ میلیارد ریال به خود اختصاص داده که ارزش بازار این بخش به ۸۳۲،۰۸۰ میلیارد ریال رسیده، همچنین بیشترین ارزش بازار شستا نیز در اختیار همین بخش بوده و جایگاه بعدی را نیز «سرمایه‌گذاری صبا تأمین» با ۲۴۴،۵۶۶ میلیارد ریال در اختیار داشته است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
تکیه
عملکرد یکی از بازوهای شستا زیر ذره‌بین رفت؛

تکیه "تاصیکو" به فلزی‌ها و سپس معدنی‌ها

کاهش ارزش بازار
عملکرد فروردین غول تامین اجتماعی بررسی شد؛

کاهش ارزش بازار "شستا" به ۱۳۰ همت

چرا سهم "شستا" را می‌فروشند؛

"شستا" غولی که باید از خواب بیدار شود

سرمایه‌پذیرها و رشد سودسازی ۵۸درصدی
سود فروش سرمایه‌گذاری‌های این شرکت بررسی شد؛

سرمایه‌پذیرها و رشد سودسازی ۵۸درصدی "تاصیکو"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
سلام چرابورس به فکرمردم وافرادفقیرنیست وهرروزقرمزهست وچراپنج شنبه تعطیل می باشد.بررسی نمایید.ممنونم.
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
پس چرا با اینهمه سود دهی هر ساله مبلغ نا چیزی به اعضا؟سود میرسد.ایا کسی هست پاسخ این سوال را بدهد خودشان مینویسند شستا ایقدر سود دهی بالا را دارد اما به سهامدار که میرسه یه جزیی مبلغ واریز میشود. انهم هر روز بالا وپایین میشه وروز واریزی هم دچار اشکاله.مشخص نمیکنند چه روزی سود حاصله را واربز میکنند.
اراک
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷
چرا اگر از پترو شیمی پول میسازد بیش از یکسال است که پتروشیمی آ با دان را از قیمت ۱۲۰۰کرده ۴۳۰ تومان و اجازه رشد قیمت نمیدهند و پول مردم را در ضرر بلوکه کرده و هیچ دادرسی نیست رسیدگی کند
اراک
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷
چرا اگر از پترو شیمی پول میسازد بیش از یکسال است که پتروشیمی آ با دان را از قیمت ۱۲۰۰کرده ۴۳۰ تومان و اجازه رشد قیمت نمیدهند و پول مردم را در ضرر بلوکه کرده و هیچ دادرسی نیست رسیدگی کند