در بازار اول و دوم فرابورس انجام می شود؛
بازارگردانی "پخش"، "دتولید" و "دسانکو" از نخستین روز هفته
سه نماد معاملاتی "پخش"، "دتولید" و "دسانکو" بازارگردانی می شوند.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرابورس ایران از بازارگردانی در نمادهای معاملاتی "پخش"، "دتولید" و "دسانکو" خبر داد.
بر اساس این گزارش، بازارگردانی در نمادهای معاملاتی مذکور با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ آغاز خواهد شد.
گفتنی است، بازارگردانی در بازارهای اول و دوم فرابورس صورت خواهد گرفت.
- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
در فرابورس اتفاق می افتد؛
آغاز پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری " ویستا " به مدت ۴ روز
شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز اعلام کرد؛
خرید ۲۹ درصد سهام یک شرکت دانش بنیان توسط " شکام "
شرکت فرابورس خبر داد؛
سهام غیرمدیریتی " گنگین " به صورت عمده عرضه می شود
در بازار نارنجی فرابورس صورت می گیرد؛
عرضه عمده سهام غیرمدیریتی " فنرژی " از نخستین روز آبان
در فرابورس اتفاق می افتد؛
آغاز پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری " ویستا " به مدت ۴ روز
شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز اعلام کرد؛
خرید ۲۹ درصد سهام یک شرکت دانش بنیان توسط " شکام "
شرکت فرابورس خبر داد؛
سهام غیرمدیریتی " گنگین " به صورت عمده عرضه می شود
در بازار نارنجی فرابورس صورت می گیرد؛
عرضه عمده سهام غیرمدیریتی " فنرژی " از نخستین روز آبان ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه