بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
کارگزاری آگاه با کاهش سود خالص ۹۱ درصدی مواجه بود؛

بورس تهران پلمپ بود یا کارگزاری آگاه

بورس تهران پلمپ بود یا کارگزاری آگاه
عمده‌ترین درآمد ثبت شده کارگزاری آگاه مربوط به «سایر دریافتنی‌های تجاری و سایر دریافتنی‌ها» و «موجودی نقد» به ترتیب مبالغ ۳۳،۹۴۴ میلیارد ریال و ۲۷،۸۶۴ میلیارد ریال گزارش شده است.
کد خبر : ۲۴۸۹۶۳

کارگزاری آگاه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت کارگزاری آگاه در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ (حسابرسی نشده) مجموع درآمد عملیاتی طی این دوره ۶ ماهه را برابر با ۳،۳۶۹ میلیارد ریال ارائه کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۸ درصد کاهش داشت.

سود عملیاتی این کارگزاری طی یک‌سال با اُفت ۸۷ درصدی مواجه بوده که رقم ۱،۶۶۳ میلیارد ریال را از خود بر جای گذاشته و سود خالص ارائه‌شده توسط این کارگزاری ۱،۰۳۱ میلیارد ریال بوده که ۹۱ درصد کاهش پیدا کرده است.

عملکرد 6 ماهه کارگزاری آگاه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: دریافت اعتبار از کارگزاری آگاه چگونه است؟


کارگزاری آگاه با افزایش دارایی ۲۴ درصدی در مقایسه با سال مالی گذشته همراه بوده که توانسته دارایی‌های خود را به ۸۷،۲۵۶ میلیارد ریال برساند، عمده‌ترین درآمد ثبت شده این کارگزاری مربوط به «سایر دریافتنی‌های تجاری و سایر دریافتنی‌ها» و «موجودی نقد» به ترتیب مبالغ ۳۳،۹۴۴ میلیارد ریال و ۲۷،۸۶۴ میلیارد ریال گزارش شده است.

سرمایه ثبت‌شده این کارگزاری ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که کماکان بدون تغییر باقی‌مانده و سود انباشته کارگزاری آگاه نیز طی این دوره با کاهش نزدیک به ۱۶ درصدی مواجه بوده که به ۸،۹۱۱ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
امیدوارم مدیران شرکت آگاه متوجه شوند که خیلی از کاربران در حال تغییر کارگزاری هستند. دلیل وجودی ندارد که در پیش گشایش سفارشات در آگاه با تاخیر زیادی روی هسته قرار می گیرد در صورتی که کارگزاری های دیگر سریع سفارش را می فرستد.