بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
"وملل" در مهرماه ۲۰،۸۰۲ میلیارد ریال تسهیلات وصولی داشت؛

ثبت تراز تجمیعی مثبت ۴ توسط مؤسسه اعتباری ملل

ثبت تراز تجمیعی مثبت ۴ توسط مؤسسه اعتباری ملل
بیشترین درآمد شناسایی‌شده "وملل" در مهرماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۳،۷۳۹ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «سایر تسهیلات» با ۸۲۹ میلیارد ریال بیشترین درآمد را در از آن خود کرد.
کد خبر : ۲۴۸۹۷۳

مؤسسه اعتباری ملل+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مؤسسه اعتباری ملل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۴،۸۱۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی این زمان سپری‌شده بالغ‌بر ۳۱،۳۵۷ میلیارد ریال اعلام‌شده، سرمایه ثبت‌شده این شرکت اعتباری ۱۰،۰۰۰ میلیارد ریال ارائه‌شده و همچنین میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این مؤسسه بالغ‌بر ۴،۵۹۲ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه مؤسسه اعتباری  ملل+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: زور تسهیلات اعطایی «وملل» به وصولی‌ها چربید


درآمد تسهیلات اعطایی "وملل" تا مهرماه ۱۴۰۰

درآمدهای شناسایی‌شده وملل+بورس نیوز

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که اعتباری ملل در پایان ابتدای فصل از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده و مقدار درآمدی که توانسته از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه به ثبت برساند با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده و شاهد آن هستیم که در پایان مهرماه تراز تجمیعی این مؤسسه مثبت ۴ بوده است.

بیشترین درآمد شناسایی‌شده "وملل" در مهرماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۳،۷۳۹ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «سایر تسهیلات» با ۸۲۹ میلیارد ریال بیشترین درآمد را در از آن خودکرده، تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۲۰،۸۰۲ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

مقدار پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وملل"

سود سپرده سرمایه گذاری وملل+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار سود پرداختی بابت سپرده‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ملل در مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۲۵ درصد افزایش پرداختی را به ثبت رسانده، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۳۰،۱۳۴ میلیارد ریال پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری داشت.

بیشترین پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲،۹۲۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین سپرده‌های تسویه شده طی مهرماه سال جاری برابر با ۱۹،۵۷۳ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۶۰ درصدی درآمد سالانه
سال ۱۴۰۰ برای این مؤسسه اعتباری پر قدرت آغاز شد؛

رشد ۶۰ درصدی درآمد سالانه "وملل"

کاهش ۱۶ درصدی درآمد
نسبت به ماه گذشته این موسسه اعتباری رخ داد؛

کاهش ۱۶ درصدی درآمد "وملل"

قند خون درآمدهای
سود سپرده‌ها هر روز بیشتر از دیروز؛

قند خون درآمدهای "وملل" از تسهیلات افتاد

زور تسهیلات اعطایی «وملل» به وصولی‌ها چربید
روند صعودی درآمد تسهیلات اعطایی "وملل" بررسی شد؛

زور تسهیلات اعطایی «وملل» به وصولی‌ها چربید

ارسال نظر