بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
تمرکز این لبنی بر بازار داخلی؛

«شیر» و «پنیر» ترین‌های "غشصفا" شدند

«شیر» و «پنیر» ترین‌های
شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان درآمدی که در مهرماه شناسایی‌کرده از فروش محصولات در ۲ بازار صادراتی و داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۴۹۲۷۳

شیر پاستوریزه پگاه اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه به مهرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌ شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه خود را برابر با ۱،۳۳۹ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز میزان درآمدی بالغ‌بر ۹،۹۹۶ میلیارد ریال را شناسایی‌کرده، همچنین مقدار سرمایه این شرکت لبنی برابر با ۸۳۵ میلیارد ریال گزارش شده است.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان درآمدی که در مهرماه شناسایی‌کرده از فروش محصولات در ۲ بازار صادراتی و داخلی بوده که مشتریان محصولات این شرکت لبنی در بازار داخلی حجم بیشتری داشته است.

عملکرد ماهانه غشصفا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: گام "غشصفا" برای اصلاح ماده ۱۶۱ قانون تجارت


درآمد‌های گزارش‌شده "غشصفا" تا مهرماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمد شیر پاستوریزه پگاه اصفهان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در مهرماه ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش را مشاهده کرده و همچنین مقدار درآمدی که این شرکت لبنیطی ۷ ماهه گذشته از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه کسب کرده نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش درآمد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

میزان درآمد‌های ثبت‌شده "غشصفا" در مهرماه از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بوده و بیشترین درآمدی که در این بازار حاصل‌شده از «انواع پنیر» با مبلغی بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد ریال بوده، همچنین شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در مهرماه سال جاری موفق به فروش ۵,۷۸۸ تن از محصولات خود شده که ۵۰ تن از این محصولات برگشت داده‌شده است.

بیشترین مقدار فروش در اختیار «انواع شیر» با ۲،۴۲۱ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۱۱۸،۰۹۷،۰۶۷ ریال گزارش‌شده و لازم به ذکر است که گران‌ترین محصول این شرکت نیز متعلق به «کره» با ۸۱۱،۵۵۰،۵۶۲ ریال بوده که ۱۷۸ تن از این محصول را توانسته طی دوره به فروش برساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۶۴ درصد افزایش درآمد سالانه
عملکرد شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در تیرماه سال جاری؛

۶۴ درصد افزایش درآمد سالانه "غشصفا"

افزایش درآمد ۱۰۰ درصدی
طی کردن روند صعودی شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در ۳ ماهه گذشته؛

افزایش درآمد ۱۰۰ درصدی "غشصفا"

ارسال نظر